Presunúť na hlavný obsah

Slávne dvojčatá Jennifer Lopez už pózujú pre Gucci

Rodinné vzťahy

V strede kalifornského Malibu zaliateho slnkom a čistým morom dominuje luxusný butik svetovej módnej značky Gucci. Práve tam sa nakrúcala reklama, v ktorej môžeme vidieť vysmiatu tvár slávnej mamičky Jennifer Lopez spolu s jej krásnymi dvojčatami. Nielen deväťdesiatročná tradícia značky, ale aj charitatívny účel akcie presvedčil speváčku, aby zapožičala tváre svojich ratolestí značke Gucci. A nechýbal ani pyšný otecko Marc Anthony, ktorý prišiel svoje najväčšie tri lásky v pózovaní podporiť.

Nová Gucci detská kolekcia je spojená s finančnou zbierkou pre svetovú organizáciu zameranú na pomoc deťom - UNICEF. Konkrétne ide o peňažnú pomoc na vzdelanie pre africké siroty a deti žijúce v extrémnej chudobe, či v zlých podmienkach. Talianska luxusná značka Gucci spolupracuje s UNICEFom od roku 2005 a svojou štedrosťou sa môže určite pýšiť. Na jej činnosť im už prispela úctyhodnými deviatimi miliónmi amerických dolárov.

Jennifer má veľké srdce a zúčastniť sa kampane s jej rozkošnými deťmi bolo pre ňu výzvou, na ktorú nemohla odpovedať negatívne. Logo kampane, ktoré znie: „Vzdelanie je dar, ktorý vydrží navždy”, vystihuje podstatu, no hlavne úmysel vytvorenej detskej jarnej kolekcie plnej detských tričiek, sukničiek, šiat, kvetovaných blúzok, džínsov, pohodlných topánok, sandálikov, papučiek či dupačiek pre novonarodené bábätka. Nechýbajú ani doplnky ako štýlové okuliare, šiltovky, alebo detské klobúky.

Fotografi tohto módneho gigantu Mert Alas a Marcus Piggott boli so speváčkinými malými drobcami Emme a Max trpezliví a vyskúšali niekoľko záberov, kým nenašli ten najkrajší alebo skôr najroztomilejší. Dvojročné dvojičky svoje prvé „módne krôčiky“ zvládli bravúrne. Veď čoby aj nie, keď mali pri sebe svoju oporu a posilu – mamu i ocina.  A výsledkom je rodinná reklama na krásne šaty a na ešte krajší účel. No, veď posúďte sami.