Presunúť na hlavný obsah

Marešove Ferrari môže byť aj vaše

Zdravie a relax

„Áno, moje Ferrari naozaj získa jeden z poslucháčov rádia Europa 2 alebo Evropa 2 v rámci exkluzívnej súťaže,“ ukončil špekulácie o osude svojho auta moderátor Leoš Mareš. Keďže sa rozhodol auta zbaviť, chce aspoň splniť niekomu životný sen.

V posledných dňoch sa v médiach objavili rôzne správy poukazujúce na to, že vozový park moderátora Leoša Mareša opustilo jedno z jeho najluxusnejších áut - Ferrari 360 Modena. Jeden z uplynulých víkendov sa s ním Leoš spolu s kolegami z rádia Europa 2 lúčil a usporiadal preteky, na ktoré si celá partia zaobstarala pretekárske kombinézy. Nakoniec sa ukázalo, že kombinézy si obliekli iba z dôvodu prípravy promo materiálu k unikátnej súťaži.

„Príde mi naozaj výnimočné a zároveň úplne automatické, že môžeme prostredníctvom tejto súťaže splniť de facto komukoľvek z naších posluchačov životný sen v podobe úžasného auta Ferrari – a nebude to na týžden či na mesiac, ale jednoducho navždy,“ komentuje práve začínajúcu výnimočnú súťaž rádií Europa 2 a Evropa 2 Leoš Mareš.

K tomu, aby niekto Leošove Ferrari 360 Modena skutočne vyhral, stačí v dobe od 9. mája počúvať rádio Europa 2, sledovať web stránku rádia a zaregistrovať sa prostredníctvom SMS. Hlavnou cenou je luxusné športové auto Ferrari 360 Modena. To sa stalo revolučným modelom v histórií tejto slávnej športovej značky.

Mimoriadne podarené a pohľadné tvary karosérie sú dielom designérskeho štúdia Pininfarina a nahradili ostré uhly svojho predchodcu okrúhlym vzhľadom. Karoséria a niektoré podvozkové prvky sú vyrobené z hliníkových zliatin, čo znižuje hmotnosť iba na 1180 kilogramov pri zachovaní potrebnej tuhosti a pevnosti. Ľahká karoséria v spojení s motorom V8 s obsahom 3,6 litra a výkonom 400 koní sľubuje naozaj nevšedné zážitky. Motor umiestnený pred zadnou nápravou je spojený automatickou prevodovkou poháňajúcou, už tradične, zadnú nápravu. Agregát prekvapí kultivovanosťou pri kľudnej jazde rovnako ako nesmiernou dravosťou s otáčkomerom na ryske 8500 za minútu a palcom na pákach radenia na volante.