Presunúť na hlavný obsah

Andrea Verešová v luxusnej spodnej bielizni

Móda

Dvojnásobná mamička, bývala Miss, ale najmä modelka Andrea Verešová vyrazila dych trom stovkám pozvaných hostí na VIP prehliadke najluxusnejšej značky spodnej bielizne La Perla, ktorá v piatok otvorila pražský Fashion Weekend. Andrea sa na móle predviedla v niekoľkých aktuálnych modeloch značky a ukázala, že aj po dvoch deťoch sa dá byť neuveriteľne sexy.

Prehliadka takmer stovky modelov z aktuálnej kolekcie prestížnej talianskej značky La Perla v priestoroch pražského Budha Baru, otvorila tohtoročný pražský Fashion Weekend. Starostlivo vyberané modelky však na móle zatienila dvojnásobná matka a Miss Slovensko 1999 Andrea Verešová, ktorá prehliadku otvárala a samozrejme aj zatvárala. Jej dokonalá a sexy postava vyrazila dych nielen prítomným pánom, ale i dámam.

Andrea počas pražského módneho víkendu absolvovala ešte jednu prehliadku spolu s topmodelkou Hanou Soukupovou. Rovnako ako modely La Perla jej pristali aj tie z dielne Nina Ricci.

Ako nám po prehliadke prezradila Andrea Verešová, je veľmi rada, že mohla prísť na túto akciu a predvádzalo sa jej veľmi dobre. "Som rada, že si ma aj tento rok organizárori vybrali, pretože mám toto podujatie veľmi rada," dodala. 

Značka luxusnej spodnej bielizne La Perla vznikla v roku 1954 a je splneným snom Ady Masotti, ktorá si v tomto roku otvorila v Bologni vlastnú dielňu na výrobu korzetov. Pri výbere mena pre značku sa nechala inšpirovať krabičkou vystlanou červeným zamatom, v ktorej prezentovala svoje výtvory, akoby to boli šperky. Práve preto si aj vybrala názov La Perla - čiže perla - keďže tá je jedným z najženskejších klenotov.

Po niekoľkých rokoch sa z malej dielne stala prosperujúca spoločnosť a v šesťdesiatych rokoch La Perla prišla na trh s novým konceptom spodnej bielizne. Jeho základom boli pestrofarebné modely zdobené módnymi vzormi. V nasledujúcej dekáde Ada Masotti navrhuje veľmi ženské korzety, príjemne ľahké, vzdušné a pohodlné. Behom 80. rokov, ktoré sa niesli v znamení hedonizmu a kultu fyzickej krásy, La Perla udávala nové trendy v segmente spodnej bielizne. Stáva sa úspešnou spoločnosťou. V roku 1994 La Perla predstavuje revolučný prístup k spodnej bielizni - elegancia už nie je výsadou materiálov ako krajka alebo tyl, ale odráža sa v kombinácii jednoduchého, harmonického designu s jemnými a mäkkými tkaninami. Aj na začiatku 21. storočia La Perla reprezentuje ženskosť v jej kryštalickej podobe. 

 

Dnes portfólio značky tvoria línie: La Perla – Villa Tosca (spája legendárnu taliansku eleganciu, romantiku a prirodzenú krásu), Studio La Perla (línia s dynamikou metropolitného štýlu určená modernej žene, ktorá chce byť dokonalo ženská a spokojná v ktorejkoľvek časti dňa), Nero Perla (elegantná a luxusná spodná bielizeň ušitá zo vzácnych materiálov, s dôrazom na detaily) a keďže aj muži chcú kvalitu, La Perla ponúka aj kolekciu Grigio Perla (koncept orientovaný na aktívneho mestského muža).