Presunúť na hlavný obsah

Citroën Créative Awards: Navrhnite dizajn auta a vyhrajte!

Zdravie a relax

Po úspechu prvého ročníka, na ktorom sa zúčastnilo viac ako 55 krajín s počtom takmer 700 zaslaných projektov personalizácie CITROËNu DS3, CITROËN vyhlásil už druhý ročník súťaže Citroën Créative Awards. Ide o súťaž v inováciách a v kreativite, ktorá je v dokonalom súlade so sloganom značky CRÉATIVE TECHNOLOGIE.

 

Posmelený úspechom 1. ročníka Créative Awards, CITROËN sa rozhodol založiť tradíciu súťaže a rozšíriť jej hranice. Súťaž vo farbách značky bude tento rok organizovaná v troch kategóriách s odvolaním sa na oblasť kreativity: kategória Idea, Video a Štýl. 
 
Idea Contest
Okrášliť si život a čas strávený na palube našich budúcich modelov a odpovedať na novú problematiku súvisiacu s cestovaním. To je prvá výzva, ktorú CITROËN ponúka návštevníkom stránky. Zadanie je určené pre kohokoľvek, kto vymyslí technologické riešenia, ktoré umožnia zrod skutočných inovácií. Bezpečnosť, pohodlie a zábava sú kľúčovými slovami. 
 
Video Contest
Nový pohľad na prémiový segment. Presne o to ide novému CITROËNu DS5. Druhé zadanie vyzýva k vytvoreniu videoklipu s dĺžkou 30 až 90 sekúnd, ktorý by čo najlepšie vykreslil reklamný leitmotív 3. modelu línie DS. DS5 pretvára pohľad na luxus a ide s dobou. Film bude premietaný na rôznych podujatiach v roku 2012.
 
Style Contest
Nakoniec je tu Citroën DS3 Ultra Prestige v mimoriadne luxusnom šate (disky s diamantovaním, kožené sedadlá Club so vzorom pripomínajúcim remienok hodiniek v bieločiernej kombinácii a prístrojová doska potiahnutá bielou kožou Club), ktorý bol odhalený na Salóne vo Frankfurte. Je na štylistoch, profesionáloch či amatéroch, aby vymysleli oblečenie, ktoré by mohlo byť s hrdosťou použité pri fotení muža či ženy na palube tohto chic mestského vozidla...
 
Kto bude nástupcom talianskeho dizajnéra Flavia Melchiorra, víťaza z minulého roka? Jeho motív strechy figuruje v katalógu CITROËNu DS3. Keď sa chcete zapojiť, prístup k pravidlám nájdete na www.citroencreativeawards.com. Zúčastnení majú čas presne do 30. novembra, aby ukázali odvahu a prekvapili porotu. Rozhodne sa začiatkom decembra.
 
Na čele poroty bude Marc Duval-Destin, riaditeľ Výskumu a pokrokového inžinierstva Skupiny PSA Peugeot Citroën, ktorý rozdelí 18 000 euro medzi troch najlepších z každej kategórie (1. cena: 3 000 €, 2. cena: 2 000 €, 3. cena: 1 000 €). V úlohe porotcov sa predstavia muži i ženy z rôznych oblastí pôsobnosti, napríklad Véronique Morali, prezidentka Rozvoja Fimalac a zakladateľka stránky Terrafemina, Nicholas Henchoz, zakladateľ a riaditeľ EPFL+ECAL Lab (jednotka Federálnej Polytechnickej Školy v Lausanne v spolupráci s Umeleckou školou kantónu Lausanne), Fernando Calmon, brazílsky automobilový novinár, autor kroniky „Alta Roda“, Xu Qun, vydavateľ a šéfredaktor čínskeho časopisu „Car and Drive“, Augustin Paluel-Marmont, spoluzakladateľ „Michel & Augustin“, Carlo Antonelli, riaditeľ časopisu Wired, Iain Percy, anglický námorník, dvojnásobný olympijský víťaz, ale taktiež aj Xavier Duchemin, marketingový a komunikačný riaditeľ značky CITROËN, Thierry Metroz, riaditeľ pre štýl značky CITROËN a Thomas d´Haussy, zodpovedný za produktový rad osobných vozidiel CITROËN.
 
Oficiálne odovzdávanie cien prebehne v Paríži v januári 2012. Pre výhercov za rok 2011 je pripravená návšteva Centra Virtuálnej reality CITROËN a jeho simulátora jazdy.