Presunúť na hlavný obsah

Najväčšie napodobeniny všetkých čias: Nenaleťte im!

Zábava

Značka je jedným z kľúčových nástrojov marketingu. Neraz odzrkadľuje práve spoločenský status nositeľa a hoci si to mnohí z nás nepripúšťajú, voči jej pôsobeniu v reklamách nebývame vždy imúnni.

 

Niektoré spoločnosti sa s vymýšľaním názvu pre svoje produkty príliš netrápili a stavili na osvedčených „menovcov“. K predajni mobilných telefónov Nokai či hamburgerov McNodalds, tak nekompromisne pribúdajú i ďalšie (ne)známe fejky.   

Toaletný papier Google

Google je už stabilne najpoužívanejším internetovým vyhľadávačom. Ale pozor! Vietnamskí výrobcovi sa rozhodli jeho názov zhmotniť a osloviť svojim výrobkom dennej spotreby každú jednu domácnosť. Respektíve toaletu. 
 
 

Specialman

Verná kópia známeho Supermana sa predsalen aspoň v niečom líši, a síce, v názve.
 

Roxana

Antiperspirant pre mužov, ktorého menovcu veľmi dobre poznáme i na Slovensku.
 
 

Star Fucks

Máte chuť na kávu?
 

Hello Titty

Hello Kitty alebo Hello Titty. Čísla predajnosti nasvedčujú, že deti si na značke nepotrpia.
 
 

iFan

Ťažko odhadnúť, koľko vydrží.
 

Tuna

Pohodlných tričiek na leto nikdy nie je dosť.
 
 

Facefood

Ste hladní? Žiadny problém. Facefood nemá nič spoločné so známou sociálnou sieťou. Teda, aspoň čo sa predmetu podnikania týka.