Presunúť na hlavný obsah

Česká topmodelka Karolína Kurková novou celosvetovou veľvyslankyňou BMW radu 2 Active Tourer

Zábava

Mníchov. BMW a česká topmodelka Karolína Kurková oznámili v BMW Welt svoju spoluprácu v nasledujúcom období. Karolína Kurková sa stáva veľvyslankyňou značky a reprezentantkou nového BMW radu 2 Active Tourer, ktoré príde na trh vo 4. štvrťroku 2014. Prvým oficiálnym aktom Kurkovej bolo privítanie 15-miliónteho návštevníka s jeho rodinou v stredisku BMW Welt v Mníchove.

 

Veľvyslankyňa značky jubilejnému návštevníkovi,  ktorý bude môcť na jeseň počas štyroch týždňov jazdiť na vozidle BMW radu 2 Active Tourer,  s nadšením vysvetlila, prečo je okrem iného optimálnym vozidlom pre mladú rodinu. „BMW radu 2 Active Tourer  je pre mňa perfektný sprievodca – pretože spája moje dva svety: na jednej strane štýl, ktorý je pre mňa ako modelku dôležitý. A na druhej strane potrebnú flexibilitu a bezpečnosť, ktorú ako mladá matka očakávam v každodennom rodinnom živote od môjho auta. Okrem toho ma jednoducho baví“, hovorí  Karolína Kurková.  

„Karolína Kurková je perfektnou veľvyslankyňou značky pre BMW radu 2 Active Tourer.  Je aktívna a otvorená svetu. Štýl a estetiku má v krvi. A ako matka s moderným životným štýlom perfektne stelesňuje cieľovú skupinu tohto vozidla“, zdôrazňuje Andreas-Christoph Hofmann, vedúci oddelenia komunikácie značky BMW, BMW i, BMW M.
 
BMW radu 2 Active Tourer je optimálne vozidlo pre aktívnych, športovo založených ľudí: tento nový model kombinuje ponuku priestoru, variabilitu a kompaktné vonkajšie rozmery s efektivitou a dynamikou jazdy typickými pre BMW, ako s moderným dizajnom. Tak sa môže každý podeliť so svojimi rozmanitými záujmami a zážitkami s priateľmi a rodinou.  
 
BMW Welt v Mníchove privítal tento týždeň 15-miliónteho návštevníka. Jubilejných návštevníkov, rodinu Maritz z bavorského Hohenkammeru, slávnostne prijal Thomas Muderlak, vedúci BMW Welt, ako aj topmodelka a veľvyslankyňa značky BMW Karolína Kurková. Popri prominentnom hviezdnom hosťovi a ohňostroji čakalo na rodinu Maritz ešte ďalšie prekvapenie: ako jeden z prvých vodičov na svete mohli počas štyroch týždňov jazdiť na novom BMW radu 2 Active Tourer. BMW radu 2 Active Tourer, ktorý príde na trh na jeseň, je optimálnym vozidlom pre aktívnych, športovo založených ľudí a mladé rodiny, ktorí majú mnohé praktické požiadavky na vozidlo.
 
„15-miliónty návštevník od otvorenia v roku 2007 –  pre nás je dnešný deň značne mimoriadnym zážitkom a veľkým úspechom. Pôvodne sme počítali s približne 850 000 návštevníkmi ročne.  Pestrá paleta z vyrobených automobilov, výstav, podujatí, eventového fóra a vynikajúcej gastronómie robia zo strediska BMW Welt jedinečný svet zážitkov“, uvádza Thomas Muderlak, vedúci BMW Welt.

15 miliónov návštevníkov z celého sveta

Stredisko BMW Welt bolo otvorené v októbri 2007. V nasledujúcich rokov sa z neho stala turistická atrakcia a skutočný magnet pre návštevníkov. V roku 2008, v prvom celom roku prevádzky, už počet návštevníkoch prekročil 2 milióny. V uplynulom roku privítalo stredisko BMW Welt s 2,93 mil. návštevníkmi toľko hostí, ako nikdy predtým. Trend roku 2014 je naďalej stúpajúci. Tým by sa počet návštevníkov predpokladaný vo fáze plánovania (850 000) prekročil viac ako trojnásobne.
 
Popri svete značiek BMW, MINI a Rolls-Royce Motor Cars ponúka stredisko BMW Welt svojimi podujatiami, prehliadkami, dennými Live-Shows, gastronómiou a vyzdvihnutím automobilov počas celého roka rozmanitý program. Najväčšie toky návštevníkov sa zaznamenávajú počas letných mesiacov. Popri výstavách je dôvodom návštevy aj vynikajúca architektúra budovy. Okolo 60  percent návštevníkov pochádza z Nemecka. Najväčší podiel zahraničných turistov pochádza z USA, potom z Ruska a z Ázie. Ale aj susedia z Rakúska a Talianska sú silno zastúpení. Približne 40 percent hostí navštívilo BMW Welt už viackrát.