Otestovať vernosť či odlákať milenku? Vyspovedali sme profíkov, ktorí to majú v náplni práce!
Takisto vám pomôžu zamaskovať horúce chvíľky, ktoré sa už stali i mnoho iného. V kontroverznej agentúre, ktorá vyrieši všetko za vás, ste na správnej adrese.
Amorálna spoločnosť si vraj žiada amorálne služby. V dnešnej dobe sa dá kúpiť už takmer všetko. Láska, sex, vily, autá... aj dokonalé alibi či rozvrátenie vzťahu. Doby, kedy „fičali“ najmä súkromní detektívi, sú pravdepodobne nenávratne preč. Existujú totiž oveľa rafinovanejšie služby ako len cvaknúť neverníka, odovzdať dôkaz nešťastnej manželke, a tým sa úloha agenta končí. Tí, čo „majú za ušami“, totiž sami vyhľadajú služby profíkov, ktorí im pomôžu zamaskovať to, že hormóny neudržali na uzde. Menu ako rozvracač, test vernosti či priateľ na telefóne, je len štipkou z toho, čo všetko je možné si objednať. Viac nám ozrejmil zakladateľ Alibi na mieru, Petr Macháček: „Asi jedným slovom, spoločnosť je povrchná a ovládaná chtíčom. Trvalé hodnoty sa dnes už veľmi neuctievajú. Rozbité veci sa neopravujú ale vyhadzujú s tým, že sa kúpi nová. Jednoducho, konzum. A netýka sa to len vecí, ale i vzťahov,“ vysvetľuje majiteľ agentúry, ktorú vyhľadávajú stovky klientov v Čechách i na Slovensku, no jedným dychom dodáva: „Na druhej strane veľa našich klientov sa na nás obracia práve preto, že chcú zachovať vzťah, manželstvo a rodinu.“ Aj keď sa medzi názormi, ktoré agentúra na oficiálnej stránke vôbec neselektuje, nájdu mnohí, ktorým sa podobné aktivity vyslovene hnusia, tak či onak, musíte uznať, že dieru na trhu sa šikovným mladým ľuďom podarilo zaplátať priam excelentne. Nenadarmo sa nevere hovorí hobby tejto doby, však?
Prečítajte si: Manuál ako sa nestať podvádzanou ženou: Prečo muži najčastejšie podľahnú pokušeniu?
Rozhoduje dopyt
Netvárme sa však, že zahýbanie je akousi novinkou na trhu. „Nevera bola, je a pravdepodobne bude súčasťou ľudskej povahy. Možno len vďaka prepojeniu celého sveta, sa o nej viac hovorí a so zatvorenými oči sa v tichosti toleruje,“ domnieva sa Macháček, ktorému vďaka rokom v tomto biznise nepríde už kuriózne takmer nič. Profesionálni agenti, ktorí dokážu dopomôcť k rozvodu, zbaliť milenku vášho manžela, aby sa k vám vrátil, či šikovný nasadený chlapec z lepšej spoločnosti, ktorý má odlákať zlatokopku, ktorá sa snaží o vášho syna? V tejto brandži nič nemožné! Dokonca si môžete objednať identitu priamo na mieru, ak potrebujete na niekoho urobiť dojem, či len tak, zistiť, ako chutí život na vysokej nohe. Neskutočné, však? Najviac podľa Macháčka letí tvorba alibi a služba rozvracač. A to by ste sa divili, kto všetko si ju objednáva. „Ide o bežnú strednú a vyššiu triedu, vrátane známych osobností,“ hovorí úspešný podnikateľ. „Kuriózne je možno aj to, koľko ľudí sa pokúsi o zabezpečenie alibi na trestnú činnosť. Ťažko povedať, či ide o vtip, alebo o pokus nejakého ambiciózneho policajta, ktorý by si na nás rád urobil kariéru,“ smeje sa Macháček, pre ktorého sú nelegálne veci tabu.
Provokatérka alias volavka
Na to, aby všetky ilúzie fungovali, ako majú, agentúra zamestnáva desiatky agentov a agentiek, ktorí majú v náplni práce vyzerať skvelo, byť spoľahliví, šarmantní, vedieť sa vyjadrovať a zanechať dojem. „Aktéri sa nám hlásia sami cez naše webstránky. Sú to väčšinou úspešní ľudia s dobrým zamestnaním, niekedy dokonca zadaní. Je to pre nich akýsi druh adrenalínu,“ vysvetľuje. Všetci „herci“ sú viazaní zmluvami, mlčanlivosťou a poriadne mastnými sankciami v prípade, že niekomu prezradia čo i len slovko o tom, čomu sa venujú. Firma takisto dáva ruky preč od klientov, ktorí majú chuť niekomu zničiť život. Kým ženy vedú v objednávaní alibi, test vernosti si iba dvakrát za celú existenciu agentúry objednal muž! Pri službe rozvracač je to vraj pol na pol.
Prečítajte si: Ako vyzerá žena, ktorú by muži nosili na rukách? Tejto by za žiadnu cenu nezahýbali!
Za akú cenu?
Pri výslednej sume vždy ide o typ zákazky. Štandardne najvyužívanejšia služba rozvracač stojí od tisícpäťsto eur, no podľa náročnosti to môže byť aj viac. „V porovnaní s tým, koľko ľudí sa na celej akcii podieľa, a tým, že naši aktéri sú ochotní dať napospas svoj vlastný život, mi to nepríde ako astronomická suma. Ak sa realizuje zákazka pre klienta, kde je nutný vyšší level spoločnosti, je potrebné aktéra vybaviť luxusným vozidlom a infiltrovať ho do spoločnosti. Samozrejme, cena služby sa môže vyšplhať, ale len vďaka požiadavkám a nákladom na jej realizáciu,“ vysvetľuje Macháček. Oproti časovo náročnejším službám vás však jedno z najjednoduchších alibi vyjde len na štyridsať eur. Niektorí klienti sa vraj dokonca zvyknú vracať! „Test vernosti si objednávajú aj niekoľkokrát za sebou. Raz chcú len pokus o nadviazanie kontaktu v bare, druhýkrát si želajú, aby došlo k bozku a takto sú schopní stupňovať svoje požiadavky,“ vysvetľuje úspešný Čech a spomína na jednu z agentiek, ktorej pri teste vernosti vypadol fotograf, ktorý mal na starosti zdokumentovanie celej služby. Aktérka šikovne vzala priateľa, ktorý ho ochotne zaskočil. Kým ona „balila“ cudzieho muža na diskotéke, frajer všetko nafotil. „Bol to pre nich príjemný spoločný víkend a ešte za honorár,“ smeje sa Macháček, ktorý je po troch rokoch v agentúre už podľa vlastných slov otupelý a len tak ho už vo vzťahoch niečo neprekvapí.
Viac o vzťahoch, zdraví, móde a kráse sa dočítate v najnovšom vydaní jesenného FEMINITY magazínu!