Cvičebný plán na spevnené telo do leta: Riaďte sa touto tréningovou rutinou každý deň!

Prinášame vám tréningový plán zostavený na jeden týždeň, ktorý vás dostane do formy a spevní postavu. Ak sa budete riadiť jednotlivými cvikmi, svoju postavu snov budete mať už toto leto!

Doprajte svojmu telu cvičenia, vďaka ktorým sa spevní a vyformuje

Doprajte svojmu telu cvičenia, vďaka ktorým sa spevní a vyformuje

Zdroj: Profimedia

Nakopnite svoj zadok a zahrejte sa s intenzívnymi cvičeniami, ktoré sme pre vás zostavili na jeden celý týždeň. Jednotlivé cvičenia opakujte počas 7 dní a vytvorte si tréningovú rutinu, ktorá vám nebude chcieť dovoliť prestať. Po prvých výsledkoch vaša motivácia porastie ešte viac. Presvedčte sa na vlastnom tele.

Prečítajte si aj: Ako zhodiť tukové zásoby a zároveň mať vyrysované telo? Nenechajte sa pri chudnutí nachytať

Pondelok - drepy

Stojte nohami o niečo širšie ako je dĺžka vašich ramien. Základom sú päty na zemi a pevný postoj, v ktorom by ste sa mali cítiť naozaj sebaisto. Pri ohýbaní kolien sa sústreďte na zadok, ktorý by mal smerovať smerom dozadu, ako keby ste sedeli na stoličke. V poslednej fáze vytlačte boky dopredu a postavte sa späť. Toto cvičenie opakujte 20 krát a s pribúdajúcimi dňami zvyšujte ich počet.

Utorok - kliky

Začnite v push-up pozícii s kolenami na podlahe a rukách ohnutých v zápästí. Ohnite si lakte a znížte hrudník, až kým nie je pár centimetrov od zeme. Následne vytlačte do prvej pozície a opakujte 30 krát. Týmto cvičením si spevníte oblasť paží a ramien. 

Streda – dvíhanie panvy

Cvičenie určené na spevnený a okrúhly zadok bez celulitídy. Ľahnite si na zem, ruky nechajte voľne obopínať vaše telo, kolená sú ohnuté smerom nahor. Začnite dvíhať panvu smerom k stropu s tý, že chodidlá a lopatky musia ostať pevne na podložke. Opakujte 15 krát po 2 série. 

Štvrtok – posilnenie nôh

Na začiatku cviku stojte vzpriamene, následne sa ohnite a položte ruky na zem. Malými krokmi sa dostaňte do push-up pozície a potom rýchlym švihom skočte naspäť smerom k nohám. Pri tomto cvičení sa poriadne zapotíte a zlepšíte svoju kondíciu.

Piatok- pozícia plank

Pozíciu plank pozná azda každý z vás, no nie každý ju vie aj správne praktizovať. Lakte sú pevne na podložke, ruky zovreté v päsť, podsadená panva a spevnené brucho tvoria základ. Chrbát by mal byť vystretý a zadok by nemal vytŕčať. V tejto správnej plankovej pozícii sa snažte vydržať čo najdlhšie a s pribúdajúcimi týždňami svoj rekord zvyšujte.

Mohlo by vás zaujímať: VIDEO: Obľúbená Tatiana Žideková prezradila svoj jedálniček: Nedrží diéty, jej strava je zložená z týchto potravín

Víkend- oddych

V sobotu aj nedeľu nechajte svojmu telu dostatočný relax a oddych. Pre milovníkov športu a pohybu však odporúčame kardio cvičenia či nenáročnú prechádzku. So začiatkom nového týždňa opakujte tréningový plán podľa postupu a verte, že touto cestou sa dostanete k vašej vysnívanej letnej postave.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MB

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba