Módny reťazec odhalil dizajnérsku spoluprácu so značkou Moschino: Nadšenie a očakávania sú obrovské

Talianska značka Moshino predstavila svoju dizajnérsku spoluprácu s módnym reťazcom H&M cez Instagram Live.

Dizajnérska kolaborácia Moshino a H&M prináša netradičné kúsky plné nápadov

Dizajnérska kolaborácia Moshino a H&M prináša netradičné kúsky plné nápadov

Zdroj: Moshino, H&M

Instagram live hovor Gigi Hadid a jej kamaráta Jeremyho Scotta odhalil, že ďalšia dizajnérska spolupráca H&M je s MOSCHINO – ikonickou talianskou značkou, ktorej Jeremy Scott dodal novú energiu, odkedy sa v roku 2013 stal kreatívnym riaditeľom. Kolekcia MOSCHINO [tv] H&M bude dostupná online, v H&M  Eurovea a vo vybraných predajniach H&M na celom svete od 8. novembra.

Prečítajte si tiež: Ako nosiť farbu roka 2018? Inšpirujte sa týmito svetovými lookmi a zažiarte

Predstavenie cez sociálne siete

Hovor Gigi Hadid a Jeremyho Scotta bol premietaný na digitálnych obrazovkách na každoročnej MOSCHINO párty na festivale Coachella v Kalifornii a naživo bol vysielaný na Instagrame @hm, aby na sociálnych médiách prekvapili fanúšikov veľkou novinkou o polnoci. Jeremy a Gigi mali na sebe prvé looky z kolekcie MOSCHINO [tv] H&M, kolekcie plnej vitálnosti, hravosti a humoru, vďaka ktorej je dnes táto značka jednou z najobľúbenejších vo svete módy. Jeremy Scott navrhol pre H&M nové kúsky MOSCHINO pre ženy a aj mužov, ako aj celý rad doplnkov a ešte pár extra prekvapení. 

Nadšenie a očakávania sú obrovské

„Veľmi sa teším z kolekcie MOSCHINO [tv] H&M. Mojou životnou prácou bolo spájať ľudí prostredníctvom módy a vďaka tejto spolupráci môžem osloviť viac svojich fanúšikov ako kedykoľvek doteraz,“ hovorí Jeremy Scott, kreatívny riaditeľ značky MOSCHINO. 

„MOSCHINO [tv] H&M je teraz perfektná spolupráca pre módu, mieša pop, kultúru ulice, logá a aj glamour. Jeremy Scott je úžasný – vie, ako sa baviť s módou a zblížiť sa s fanúšikmi na celom svete,“ hovorí Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.

Mohlo by vás zaujímať: Štýlové jarné šaty, ktoré by ste určite mali vyskúšať: Ktoré z nich vám padli do oka?

Kampaň MOSCHINO [tv] H&M je radikálne inovatívna televízna koncepcia, ktorá využíva sociálne a tradičné médiá na vytvorenie multiplatformového prevratu – vytvára nový ohromujúci zážitok pre digitálny svet.  

Foto:
Moshino, H&M
Zdroj:
fem

Súvisiace články

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba