Presunúť na hlavný obsah

Neviete odolať pečivu? Vyberte si také s kvalitným zložením

Chudnutie a diéty

Milujete voňavé pečivo, ale bojíte sa bielej múky? Pulty obchodov stále viac zapĺňajú nové druhy pekárenských výrobkov, ktoré môžete vyskúšať.

Lahodná kôrka, nezameniteľná vôňa. Viac ako polovica Slovákov konzumuje chlieb a pečivo viackrát denne a väčšina z nich si ho chce v jedálničku ponechať. Pečivo vôbec neje iba 1 % Slovákov. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu, ktorý v apríli robila spoločnosť BILLA Slovensko na vzorke 500 respondentov.

Biely rožok vymieňame za celozrnné pečivo

Trend však tiež poukazuje na zámer znižovať spotrebu pečiva v jedálničku, a to najmä u nežnejšej časti populácie. Známy biely rožok si v obchode kúpi už len 12,4 % Slovákov. V obľúbenosti jednoznačne vedie tradičný pšenično-ražný chlieb (32 %), nasleduje celozrnné pečivo s 18 % a 16 % zákazníkov si vyberá celozrnný chlieb. Až 34 % z nás si v obchode dôkladne kontroluje zloženie pečiva a 46 % aspoň niekedy. Hľadáme potraviny, ktoré doplnia náš zdravý životný štýl a azda eliminujú výčitky svedomia. Našťastie sa zdá, že obchodné reťazce nás počúvajú.

Na rad prichádzajú novinky zo špaldy a kvásku

Z nákupných štatistík aj prieskumu vyplynulo, že až šestina Slovákov by v obchodoch privítala viac celozrnných výrobkov a produktov s cereáliami a superpotravinami. Na tieto želania zaregovala svojou ponukou BILLA. Tá prináša neustále nové a zaujímavé kombinácie a snaží sa tak zákazníkom rozšíriť možnosti výberu„Tento mesiac sa na pultoch predajní BILLA objaví viac ako 20 nových výrobkov, napríklad špaldové zrno, ktoré obsahuje nielen špaldu, ale aj kvások, taštičku plnenú náplňou z chia a hrušky, alebo ražnú žemľu, ale aj iné pekárenské výrobky,“ predstavuje nový sortiment hovorkyňa spoločnosti BILLA Kvetoslava Kirchnerová.

Či už celozrnné alebo špaldové, viac ako 91 % opýtaných Slovákov chce hlavne čerstvé pečivo. Až polovica z nás je ochotná ísť kvôli nemu na nákup denne alebo takmer denne. „Aj preto BILLA pripravuje každých 30 minút chrumkavý chlieb a pečivo,“ dopĺňa K. Kirchnerová.

- reklamná správa -