Presunúť na hlavný obsah

9-dňová ryžová diéta sľubuje zázraky na počkanie: Takto schudnete 7 kíl a zbavíte sa prebytočnej vody

Chudnutie a diéty

Počuli ste už o ryžovej diéte? Mnohé ženy na ňu nedajú dopustiť. Sľubuje totiž značný úbytok na váhe v expresne krátkom čase. Pozrite sa spolu s nami, či naozaj funguje!

Chcete sa cítiť fit, zhodiť expresne rýchlo nadbytočné kilogrami a mať ako bonus krajšiu pleť? Potom by ste možno mali skúsiť ryžovú diétu. Samozrejme tak ako pri všetkom aj v tomto prípade nájdete jej zástancov aj odporcov, no ženy, ktoré ju skúsili na ňu nedajú dopustiť. Dokonca aj tie z červeného koberca.

Prečítajte si tiež: Tieto tekuté rozjasňovače vám rozžiaria pokožku aj bez opaľovania: Stačí, ak nanesiete iba kvapku na tieto miesta

Ryžový detox 

Detox tela založený na konzumácii celozrnnej varenej ryže, je pomerne jednoduchý. Ako asi tušíte, základ vášho jedálnička bude tvoriť práve ryža. Avšak nie klasická biela, ale hnedá. Tá je totiž plná vlákniny, dokáže skvele na dlhý čas zasýtiť a navyše bráni kolísaniu cukru v krvi. 

Ako na to - 9 dňový jedálniček

1. - 3. deň

Pred začiatkom vašej detoxikačnej kúry ryžu prepláchnite a zalejte asi dvojnásobným množstvo vody. Ráno ju v tejto vode uvarte. Bez soli, či akéhokoľvek korenia. Počas nasledujúcich troch dní bude toto jedlo, ktoré si môžete dopriať trikrát denne. Veľkosť porcie záleží len na vás. Môžete zjesť také množstvo, na aké máte chuť. Čo sa týka nápojov, počas celej kúry je povolená len čistá voda, či bylinkové čaje. Skvelý je zelený a žihľavový čaj. Tie navyše pomáhajú urýchľovať metabolické procesy v tele.

4. - 6. deň

V tejto fáze sa váš jedálniček o niečo rozšíri. Hoci základ stravovania bude stále tvoriť ryža - presne v 75%, v 25% si môžete dopriať aj zeleninu. Avšak len uvarenú na pare. Ideálna je mrkva, zeler, tekvica, pór, brokolica, špargľa, cibuľa, či kapusta. K jednej porcii však vždy pridajte len maximálne dva druhy zeleniny. 

7. - 9. deň

Ku koncu diéty obohatíte jedálniček ešte o strukoviny. Tentokrát bude váš tanier tvoriť 65% ryže, 25% zeleniny a 10% strukovín. Tie sú dôležité nakoľko obsahujú množstvo bielkovín. Skvelé je ak siahnete po hrášku, sóji, bôbe, fazuľke, či šošovici. 

Mohlo by vás zaujímať: Mačacie oči sa opäť vracajú do módy: Vytvorte si aj vy najoriginálnejší look 90. rokov s nádychom súčasnosti

Čo sa týka pohybu, stačí ak budete chodiť denne na pravidelné prechádzky. Žiadne fitko, beh, či spinning nie sú nevyhnutnosťou. Platí len jediná zásada, venujte sa vo voľnom čas niečomu, čo vám robí radosť. Endorfíny sú práve to, čo vám v tomto prípade podarí vydržať a ísť naozaj za svojim vytúženým cieľom. K dokonalej postavičke.


- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus