Presunúť na hlavný obsah

VIDEO: Legendárny Alexander McQueen: Exkluzívna premiéra filmu ako intímna sonda do života módneho návrhára

Móda

AUPARK v spolupráci s Asociáciou Filmových Klubov Slovenska, IQOS a produkčnou spoločnosťou MILOSH Limited uvádzajú v Cinema City v Auparku Bratislava dňa 27. septembra 2018 exkluzívnu filmovú premiéru dokumentu McQueen o živote britského módneho návrhára, ktorý prepísal dejiny.

"Keď máte skvelý námet, silný príbeh a obrázky, ktorými ho môžete podporiť, potom je podľa môjho názoru dokument lepší ako hraný film. Nikto nedokáže príbehy vyrozprávať lepšie ako skutoční ľudia,“ povedal Bonhôte britskému Guardian po slávnostnom uvedení dokumentu McQUEEN vo Veľkej Británii. Režisérska dvojica Ian Bonhôte a Peter Ettedgui natočila film hodný návrhárovho  dramatického života. Jeho príbeh sa nám odohráva pred očami prostredníctvom 6 kapitol, ktoré kopírujú jeho najznámejšie prehliadky.

„Premiéru dokumentu McQUEEN sme sa rozhodli uviesť v mesiaci september, ktorý je v módnom priemysle obdobím fashion weekov. Divákom však prinesieme aj bonus v podobe galerijnej inštalácie dvoch modelov z archívu Isabella Blow Foundation. McQUEENOVE výtvory budú inštalované na 1. poschodí AUPARKU po dobu jedného mesiaca od premiéry, čím voľne nadväzujeme na výstavu v Galérii Mesta Bratislavy, ktorá túto jar predstavila multimediálnu výstavu Daphne Guinness, McQueenovej osobnej priateľky a dvornej múzy,“ uviedol producent premiéry Milosh Harajda.

Len počas exkluzívnej premiéry tohto módneho dokumentu bude dospelým užívateľom v Auparku  Bratislava k dispozícii aj výnimočný koncept IQOS friendlylounge.

„Givemetime and I willgiveyourevolution“

(„Dajte mi čas a ja vám prinesiem revolúciu“)

(Alexander McQueen)

FEMINITY TV: Nenechajte si ujsť premiéru filmu o legendárnom módnom návrhárovi Alexandrovi McQueenovi

Film McQueen sleduje mimoriadny osud jedného z najtalentovanejších návrhárov módneho sveta, ktorý sa zo skromných pomerov dostal až na samý vrchol. Jeho život bol ako z rozprávkovej knižky aj keď temnej. Ukazuje výnimočnú krásu a originalitu jeho modelov, ktoré šokovali verejnosť a nadchli zástupy celebrít od Lady Gaga po Sarah Jessicu Parker, a súčasne nahliada do súkromného sveta inšpiratívneho a radikálneho génia.

Od magazínu GQ v roku 2007 získal McQueen titul Menswear Designer of the Year. Priazeň módnej kritiky sa ukázala aj v podobe štvornásobného ocenenia British Designer of the Year, ktoré získal v rokoch 1996, 1997, 2001 a 2003. Pocty sa dočkal aj od samotnej britskej kráľovnej, tá mu udelila ocenenie A Most Excellent Commander of The British Empire (CBE).

Použitím domácich videí a starých rozhovorov získava film až intímnu atmosféru. Odhaľuje nepoznanú stránku britského návrhára, ktorý bol medzi svojimi najbližšími známy svojou veselou povahou. Prostredníctvom výpovedí  McQueenových blízkych a spolupracovníkov sa snímkastáva istým spôsobom aj dokumentom o ľuďoch, ktorí nesú jeho posolstvo ďalej. Veľmi osobitý je aj výber hudobného sprievodu, za ktorým stojí McQueenov obľúbený skladateľ Michael Nyman, ktorého nahrávky si návrhár údajne pravidelne púšťal pri práci vo svojom ateliéri.

„Sme veľmi radi, že Aupark Bratislava môže priniesť ďalšiu exkluzívnu filmovú premiéru z módneho sveta, dokumentárny film o návrhárovi s temnou dušou génia Alexandrovi  McQueenovi. Táto premiéra je dôkazom, že Aupark je epicentrom módy v Bratislave.“ hovorí Tomáš Urbanovský, Shopping Center Manager Aupark Bratislava.

O Unibail-Rodamco-Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield je popredným svetovým developerom a prevádzkovateľom kultových nákupných centier. S portfóliom v hodnote 62 miliárd EUR k 31. decembru 2017, z toho 88 % v maloobchode, 7 % v kancelárskych priestoroch a 6 % v kongresových a výstavných centrách, vlastní a prevádzkuje 102 nákupných centier, z ktorých 56 je vlajkovými loďami v najdynamickejších mestách v Európe a Spojených štátoch. Jej centrá ročne privítajú 1,2 miliardy návštevníkov. Spoločnosť Unibail-Rodamco-Westfield pôsobí v 13 krajinách na 2 kontinentoch, poskytuje jedinečnú platformu pre predajcov aj organizáciu podujatí pre rôzne značky a ponúka výnimočné a neustále inovované zážitky pre zákazníkov. Vďaka podpore jej 3.700 zamestnancov profesionálov a bezkonkurenčnej histórii a know-how, je Unibail-Rodamco-Westfield ideálnym miestom na získanie výnimočnej hodnoty a rozvoj projektov na svetovej úrovni. Skupina má najväčší rozvojový ťah v sektore v hodnote 13 miliárd eur. Unibail-Rodamco-Westfield realizuje program Better Places 2030, ktorého ambíciou je vytvárať lepšie miesta, rešpektujúce najvyššie environmentálne normy a prispievajúce k lepším mestám. Unibail-Rodamco-Westfield je kótovaná na Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW). Kótovaná je aj v ChessDepositaryInterests v Austrálii. Skupina získala rating na úrovni A od ratingových agentúr Standard & Poor's, Moody's a Fitch Ratings.