Presunúť na hlavný obsah

Nová postava za 15 minút denne: Ak si osvojíte tento cvik počas mesiaca, stane sa pre vás nové telo realitou

Chudnutie a diéty

Ak sa chcete dostať do formy ešte pred letom, máme pre vás dobrú správu. Ešte to stíhate. Stačí, ak si osvojíte jeden cvik a urobíte si z neho dennú rutinu.

 

Pokiaľ potrebujete zhodiť, nabrať svaly, či si vyformovať zadok alebo brucho vieme ako na to. A čo je najlepšie, bude vám na to stačiť len 15 minút denne v priebehu mesiaca. No a zvládnete to v pohodlí domova, takže výhovorky musia ísť v tomto prípade naozaj bokom.

Mohlo by vás zaujímať: 30-dňová výzva pre krásny pevný zadok: Robte do leta tieto cviky a vaša postava bude na nepoznanie!

Malý zázrak pre figúru

Viete, ktorý cvik patrí medzi najúčinnejšie a nedajú na neho dopustiť ani fitness tréneri? Drepy. Avšak veľa drepov. Presne také tie klasické, ktoré sme robili už na základnej škole a mnohé sme ich z duše nenávideli. S naším telom dokážu naozaj zázraky. Postarajú sa o tvarovanie prednej aj zadnej časti stehien, zapájame pri nich aj svaly spodného chrbta a zadku, ktoré budú po pravidelnom cvičení výrazne spevnené. Drepmi si zlepšíte aj stabilitu a koordináciu tela. No ak chcete dosiahnuť požadovaný efekt, dôležitá je nielen inetenzita, ale aj samotná technika. 

Dôležitá je technika

  1. Postavte sa, nohy si dajte na šírku bokov a ruky vystrite pred seba. 
  2. Spevnite celú chrbtovú časť a prechádzajte pomaly do drepu.
  3. Zostaňte v predklone, no dbajte na to, aby bol pri drepe chrbát stále rovný a kolenný kĺb nesmie presahovať špičky a chodidlá musia byť na zemi.
  4. Ak sa dostanete do podrepovej pozície, chvíľku v nej aj zostaňte. 
  5. Cvik opakujte minimalne 20 x v piatich sériách po sebe. 

Neprehliadnite: TOP 3 cviky na ženské problémové partie: Fitness trénr navrhol priamo pre vás konkrétny tréningový plán

Výsledkom pre vás po mesiaci budú štíhlejšie stehná, pevnejší zadok a bruško. A to za vyskúšanie stojí, nemyslíte?

Diskusia k článku

comments powered by Disqus