Presunúť na hlavný obsah

5 trikov pre štíhlejšie a pevnejšie telo: Na toto nedajú dopustiť tie najkrajšie ženy sveta

Fitness

Ak chcete mať krásne a vypracované telo, vieme ako na to. Stačí sa držať pár zásad, na ktoré nedajú dopustiť ani známe topmodelky. A tie majú veru postavičky bez chyby...

Krásne telo môže mať skutočne každá z nás. Chce to len pevnú vôľu, odhodlanie a trochu sebadisciplíny. Viete, na čo pri formovaní postavy nedajú dopustiť najkrajšie ženy sveta? Držia sa určitých zásad, z ktorých jednoducho neupúšťajú.

Čítajte tiež: Aký je váš metabolický vek v porovnaní so skutočným? Tento vzorec odhalí veľa o vašej fyzickej kondícii a zdraví

1. Ranné naštartovanie metabolizmu

Ak sa chcete udržať fit, toto je veľmi podstatné. Najlepšie je začať deň pohárom teplej čistej vody s pár kvapkami citróna. Po 15 minútach, čo ste hore, si dajte druhý pohár. To preberie nielen vašu myseľ, ale aj telo. Rannú šálku kávy, či raňajky si doprajte až 30 minút po prebudení. Pomôže vám to počas dňa lepšie spaľovať, nakoľko váš organizmus bude pracovať s tukmi o niečo rýchlejšie. Mnohé známe krásky si do tohto "životabudiča" ako ho volajú, pridávajú aj štipku kurkumy a chilly. 

2. Najúčinnejší spaľovač

Pokiaľ čakáte nejaký tajný recept na super detoxikačný drink, mýlite sa. To čo najlepšie spaľuje je ranný beh. Ten, ktorý si doprajete tesne po prebudení. Vtedy je totiž najúčinnejší. Pokojne stačí 20-30 minút. No ak to robíte denne, efekt sa dostaví oveľa skôr ako predpokladáte. Len skutočne, ak chcete vidieť výsledky, z týždňa musíte 5 dní venovať tejto aktivite. Beh je na spevnenie tela totiž bezkonkurenčný. 

Mohlo by vás zaujímať: Viete, do ktorých partií sa najviac ukladá alkohol? V dôsledku tukov na týchto miestach sa vaša postava takto mení

3. Strava, strava, strava

Veľmi podstatným elementom ako asi tušíte je strava. Pravidelná, vyvážená a bohatá na minerály a vitamíny. Skúste vo svojom jedálničku eliminovať príjem sacharidov a potravín s konzervačnými látkami. Doprajte si čo najviac surovej a čerstvej zeleniny s ovocím. Netvrdíme, že sa musíte vzdať cestovín, či pizze, ale rozhodne nemajú tvoriť základ vášho jedálnička. 

4. Kľúčový cvik, ktorý sa musí stať vašou každodennou rutinou

Žiaľ spevnenie tela si inak ako cvičením nezabezpečíte. A okrem behu by ste každý deň mali robiť drepy s výpadmi. Na tie nedajú najmä topmodelky dopusiť. Skvele posilňujú sedaciu oblasť, nohy a do formy dostávate aj bruško. Denne urobte 3-4 série. 

5. Nenahraditeľný pitný režim

Pitný režim je naozaj veľmi dôležitý. Denne by ste mali vypiť aspoň 2,5 litra čistej vody. Známe krásky to robia tak, že si pred každým jedlom dajú pohár vody. Vtedy totiž zjete dokázateľne oveľa menej. Navyše, dostatočný pitný režim, pomáha eliminovať prejavy celulitídy a uľahčuje aj spaľovanie tukov. Keď sa budete držať týchto zásad verte, že štíhlejšie a pevnejšie telo bude pre vás realitou takmer v priebehu mesiaca. A to za vyskúšanie stojí, no nie? Tak čo, idete do toho? 

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus