Presunúť na hlavný obsah

Tieto cviky na spodné brucho vám vyformujú krásne to, čo treba: Pozrite sa, ktoré tri sú naozaj účinné

Chudnutie a diéty

Pri cvičení je spodné brucho kapitolou samou o sebe. Ak ho však chcete mať naozaj pekne vyrysované, stačí keď si osvojíte tri trojminútové cviky. Má to však jeden háčik. Treba ich robiť denne.

Mať dokonalé, vyformované a vyrysované bruško je snom nejednej z nás. No zároveň ide aj o jednu z najproblematickejších častí tela vôbec. Obzvlášť po pôrode, sa z tejto partie zhadzuje ženám o niečo ťažšie. No napriek tomu, je práve stredná časť nášho tela, tiež známa ako core, jednou z najdôležitejších svalových skupín, akú vôbec máme. Ak chcete mať štíhly pás a obzvlášť spodné brucho, bez práce a odriekania to nepôjde. Pozrite sa, ktoré tri cviky patria naozaj medzi tie najúčinnejšie.

Čítajte tiež: Robte denne 5 minút tieto cviky: Uvoľnia vám krčnú chrbticu a už po týždni zbadáte rozdiel na tele

Naozaj platí, že spodná časť priameho brušného svalu a vnútorné šikmé brušné svaly bývajú omnoho viac ochabnuté ako horné. Jednoducho ich totiž používame oveľa menej. Preto by ste im pri cvičení, mali venovať zvláštnu pozornosť.

Vyskúšajte toto cvičenie: VIDEO: 5 cvikov, ktoré vám vypnú brucho a vylepšia postavu: Pneumatika po nich bude len miznúť

1. Príťah kolien k hrudníku

Ľahnite si na chrbát. Nohy sú vo vonkajšej rotácii, teda členky sú od seba viac vzdialené ako kolená. Pomaly urobte pritiahnutie kolien smerom k hrudníku. Základ je, že sa neopierate o ruky. 

Ideálne je urobiť pri každom cviku 10 opakovaní v troch sériách. Nezabúdajte na to, že dôležitá je v tomto prípade kvalita, nie kvantita. Preto si dávajte pozor na samotné dýchanie aj techniku. 

2. Pozícia dieťaťa

Opäť si ľahnite na chrbát, nohy pokrčte v kolenách a  nechajte ich opreté o chodidlá. Ruky dajte do pozície ako keby ste objímali balón. Pomaly zdvihnite jednu nohu hore. Prestriedajte obe. Počas pohybu nesmie prísť k posunu panvy, prehnutiu v chrbte a ani zdvihnutiu ramien. Ak si to chcete sťažiť, zdvíhajte obe nohy naraz. Aj v tomto prípade, však bude pohyb späť najskôr jednou a potom druhou nohou.

Rotácia trupu

Stále ležíte na chrbáte, nohy pokrčíte v kolenách. Pomaly zdvihnite hlavu a hornú časť hrudníka nahor. Rotujte na jednu stranu, potom späť, ale stále držte hore. Spúšťajte dole, ale nepoložte sa. Celé by vám to malo vyjsť na štyri doby. Zdvihnutie hlavy a trupu - jeden, rotácia dva, rotácia späť a podržanie - tri, spúšťate dolu - štyri.

Predstavuje aj pre Vás, spodné brucho problematickú partiu?

spolu hlasovalo 229 ľudí

Áno
214
Nie
15

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus