Presunúť na hlavný obsah

5 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku: Tieto zvládnete aj doma v obývačke

Fitness

Tieto cviky majú jeden spoločný menovateľ - sú naozaj účinné a zvládnete ich aj v pohodlí domova. Tak čo, idete to skúsiť spolu s nami?

Hoci toto obdobie príliš outdoorovým aktivitám mimo domu či vlastnej záhrady príliš nepraje - nezúfajte. Ak sa chcete dostať do formy, dokážete to aj v pohodlí domova. A to celkom jednoducho. Stačí vám zostava týchto  5 cvikov. Ak si ich osvojíte, na svojej figúre uvidíte malé zázraky.

Prečítajte si: VIDEO: Prečo cvičiť s kettlebellom a spáliť tak najviac tuku: Tréningový plán pre začiatočníkov

Strihanie nohami

Ľahnite si na podložku, chrbát nechajte na nej položený a nohy si zodvihnite v oblasti achiloviek do vodorovnej výšky. Následne striedavo vykonávajte pohyb, ako keby ste vertikálne strihali nohami. Jedna noha je pri zemi a druhá pozdvihnutá, pričom tento pohyb sa striedavo mení.

Bočný plank

Pri planku zapájate všetky časti brušného svalstva na rozdiel od brušákov - preto efekt tzz. „sixpacku”  príde oveľa skôr. Bočný plank je pozícia, ktorá sa začína na boku. Opriete si pravé predlaktie o zem, druhú ruku dáte vbok a zdvihnete sa. Po pár sekundách si stranu vymeníte a zopakujete.

Výpady s výskokom

Výpady s preskokom sú skvelé ak chcete výsledky cvičenia vidieť oveľa skôr ako pri tých klasických. Zakomponujte do cvičenia dynamickú zložku tým, že sa z výpadu nebudete zdvíhať pomaly a následne nohy meniť. Ale nohy vymeníte pomocou výskoku. 

Neprehliadnite: Robte denne 5 minút tieto cviky: Uvoľnia vám krčnú chrbticu a už po týždni zbadáte rozdiel na tele

Skracovačky 

Posaďte sa na fit loptu a ruky si dajte za hlavu. Kolená nechajte v 90-stupňovom uhle - mierne rozkročené. Teraz začnite postupne robiť skracovačky. Nezabúdajte na dýchanie. Pri takomto sede na fit lopte sa totiž pri cvičení nezapája priamy stehenný sval. Všetka energia, ktorú z cvičenia cítite ide do vášho brucha. Takže posilňujete presne danú oblasť a veľmi cielene

Drepy na jednej nohe

Drepy na jednej nohe sú vo všeobecnosti považované za jeden z najťažších posilňovacích cvikov vôbec. Postavíte sa na jednu nohu, druhú vystriete pred seba a spravíte drep do pravého uhla. Najťažšia časť tohto cviku je dostať sa späť hore. Drepy so skokom vpred sú trochu náročnejšia verzia drepov s výskokom - no veľmi efektívna. Obyčajný výskok skrátka nahradíte skokom dopredu.

- Najčítanejšie -