Presunúť na hlavný obsah

Vytvarujte si boky vďaka kombinácii týchto troch cvikov: Zn. efektívne a bez jojo efektu

Fitness

Ak sú aj pre vás problematickou partiou boky, nebude to tak už dlho. Teda v prípade, že si osvojíte tieto tri cviky. Sú rýchle, efektívne a s maximálnym účinkom.

Schudnutie z bokov je jedno z tých náročnejších. Vyžaduje si totiž veľmi cielený tréning, správnu techniku, odhodlanie a trpezlivosť. Vybrali sme pre vás tri naozaj účinné cviky, ktoré vám pomôžu prebytočné kilá, z tejto partie zhodiť naozaj rýchlo a efektívne. Zaberú vám pol hodinku, no je dôležité robiť ich denne.

Neprehliadnite: Multipotenciál môžete byť aj vy: Ovládate viac než jednu schopnosť tak, že sú iní ochotní vám za ňu slušne zaplatiť?

Bočné zdvihy

Ľahnite si na pravý bok na podložku a telo aj špičky nôh vystrite. Ľavú nohu, pomaly zdvíhajte do čo najväčšej výšky. Je naozaj podstatné, aby ste cítili práve svaly na bokoch. Následne nohu pomaly vracajte do východiskovej polohy. Pri zdvíhaní nohy smerom nahor postupne vydychujte, pri spätnom pohybe sa nadychujte. V prvej sérii urobte 20 opakovaní, potom to zopakujte s druhou nohou. Celkovo sú ideálne 4 série po 20 opakovaní na každú stranu.

Rýchly podrep

Vezmite si činky jednoručky, ak ich nemáte dobre poslúži aj fľaša naplnená vodou. Postavte sa, ruky s činkami držte vystreté pri tele. Súčasne urobte polovičný podrep a ruky stiahnite smerom k prsiam. Pri spätnom pohybe z podrepu, ruky súčasne vystierajte do pôvodnej polohy. Pri pohybe do podrepu idete do nádychu, pri spätnom vydýchnite. Dajte si opäť 4 série po 20 opakovaní. Časom zvyšujte náročnosť celého cviku. Ideálne vždy po troch dňoch. Ťažšie jednoručky, väčší počet opakovaní, viac sérií.

Mohlo by vás zaujímať: Vlastnosť, ktorá vám pomôže získať prácu snov: Vďaka tejto maličkosti budete mať od ostatných navrch

Prenášanie váhy

Stojte vzpriamene, nohy rozkročte trošku viac ako je šírka ramien a ruky si dajte v bok. Preneste váhu na pravú nohu a súčasne ju mierne dajte do uhla  90%. Pri prenášaní váhy na pravú nohu je dôležité, aby ste ju cielili na pätu, nie na špičku. Následne urobte spätný pohyb. Pri klesaní sa nadychujte, pri stúpaní vydychujte. Prestriedajte obe nohy. Ideálne v 4 sériách po 15 opakovaní.

Ak chcete zhodiť naozaj rýchlo, je dobré tieto cviky kombinovať s kondičným tréningom ako je beh, aerobik či spinning. Uvidíte, že takto docielite efekt skutočne v pomerne krátkom čase.

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus