Presunúť na hlavný obsah

Kristína Tormová navrhla nové tričká so silným posolstvom: Vyzýva ženy k zmene k prístupu k sebe samotnej

Slovenské celebrity

Lindex v spolupráci s Kristínou Tormovou proti rakovine prsníka uvádza limitované tričká so silným posolstvom pre všetky ženy.

Švédska značka Lindex v rámci svojej kampane Lindex Pink aj tento rok oslovila slovenskú mamu, spisovateľku, moderátorku a herečku Kristínu Tormovú, a spoločne bez nároku na zisk vytvorili limitovanú kolekciu tričiek, ktoré vyzývajú ženy, aby nezanedbávali preventívne prehliadky.

Čítajte tiež: Barbora vytvára z kvetín doslova umenie. Jej štýlové kvetinárstvo Flower Therapy podporuje lokálnych pestovateľov

 

„Žena je pre našu spoločnosť stredobodom zamerania už od nášho vzniku v roku 1954. Každoročne v októbri podporujeme výskum rakoviny prsníka ružovou kolekciou, na Slovensku od roku 2012 spolupracujeme s Ligou proti rakovine. Kolekcie majú u zákazníkov už tradične veľký úspech, a tak nás napadlo spojiť sily s mamou, spisovateľkou, herečkou Kristínou Tormovou, s ktorou dlhodobo spolupracujeme, a ktorú môžete poznať aj vďaka značke Koláčová, a vytvoriť limitovanú kolekciu tričiek z našej kolekcie udržateľnej módy. Prvú kolekciu sme vytvorili na hudobný festival Pohoda v roku 2017. Dôležité bolo vtipným spôsobom prepojiť témy udžateľnosť, žena, Pohoda a vo finále nielen vytvoriť veselú kolekciu, ale aj prispieť na podporu boja proti rakovine prsníka na Slovensku." hovorí Jana Hrušovská, Marketing & PR Lindex Centrálna Európa.


 
,,Bohužiaľ, situácia v rámci prevencie je na Slovensku alarmujúca. Podľa štatistík, len približne 25% žien pravidelne absolvuje preventíne prehliadky. Pritom v Českej republike je to až 80%. Navyše, ročne u nás zomiera 300 žien, kvôli neskorej diagnostike rakoviny prsníka. Aj preto sa okrem klasickej kampane Pink october, ktorá už tradične v októbri prebieha v Lindex predajniach a na lindex.com, snažíme priblížiť ženám na Slovensku lokálnym projektom v spolupráci s Kristínou Tormovou."

Neprehliadnite: Kvetiareň si vás získa na prvý pohľad: Dve mladé baby priniesli na Slovensko úplne nový koncept, je skutočne jedinečný


 
Tohtoročná verzia trička má čiernu farbu, aby tak ešte viac vynikol odkaz smerom k ženám -  ,,Ty sa daj láskavo vyšetriť. Aj ty.,, Spolu dokážeme viac. Preto je nesmierne dôležité, aby sa ženy navzájom podporovali a motivovali k pravidelnej prevencií.
Limitovaná verzia tričiek s dizajnom Kristíny Tormovej na podporu boja proti rakovine prsníka, je v predaji online na partnerskej stránke Ligy proti rakovine Ty sa daj láskavo vyšetriť - MERCH do vyčerpania zásob.

Tričká sú vyrobené z mäkkej organickej bavlnenej zmesi, produkt je certifikovaný organizáciou CERES. Licencia č.: CERES-075, 59981
Cena trička je 24,99 EUR. Celý zisk z predaja poputuje na podporu projektov Ligy proti rakovine spojených s bojom proti rakovine prsníka.