Presunúť na hlavný obsah

MEGAN FOX, MADONNA A DIANE KRUGER V KAMPANIACH ZNAČIEK

Móda a krása

Megan Fox, Madonna, Emma Watson, Diane Kruger či Cristiano Ronaldo. Svetové módne značky stavili tento rok na slávne mená a angažovali ich do svojich aktuálnych kampaní. Slávne herečky, speváčky či športovcov tak uvidíme tento rok podstatne častejšie, ako doposiaľ. FEMINITY vám prináša zoznam tvári značiek na rok 2010.

Známa odevná značka Burbery už minulý rok začala spoluprácu s hviezdou série Harry Potter, mladou herečkou Emmou Watson. Stala sa súčasťou aj ich najnovšej kolekcie Burberry Prorsum’s  jar/leto 2010. Emma tak do komunikácie tejto konzervatívnej značky priniesla mladosť a energiu a odprezentovala módu pre mladých, ktorú značka ponúka. Ako povedal šéf kreatívneho oddelenia Burbery, Christopher Bailey, s Emmou sa rozhodli opäť spolupracovať, pretože má talent, je krásna a neuveriteľne štýlová. Pre herečku sa tento rok rozhodla aj značka L’Oréal. Jej produkty bude prezentovať nemecká herečka Diane Kruger známa s filmu Nehanební bastardi. Značka tak opäť stavila na krásku známu z hollywoodských filmov, keďže v minulosti už spolupracovala s menami ako Julia Roberts, Demi Moore či Freida Pinto z filmu Slumdog Millionaire.
Významná zmena nastala v módnom dome Armani. Doterajšiu hviezdu kampaní Victoriu Beckham vystriedala charizmatická Megan Fox, ktorá podpísala zmluvu na kampane pre Emporio Armani Underwear a Armani Jeans. Victoria sa totiž chce tento rok venovať reklame na svoju vlastnú značku. Megan Fox tak uvidíme už tento mesiac v kampani, ktorú koncom minulého roka v Los Angeles nafotili Mert Alas a Marcus Piggott. Zmena prišla aj pri mužskej tvári, keď Davida Beckhama vystriedal rovnako známy futbalista Cristiano Ronaldo. Ten sa objaví v kampani na pánsku časť produkcie Emporio Armani Underwear a Armani Jeans. Na rozdiel od manželov Beckhamovcom sa Ronaldo a Fox žiaľ neobjavia na žiadnych záberoch spolu.
Slávne talianske duo Dolce & Gabbana konečne presvedčili popovú kráľovnú Madonnu, aby sa stala tvárou ich kampane. Hoci speváčka vždy rada nosila modely tejto značky, v ich kampaniach neúčinkovala. Dizajnéri Domenico Dolce a Stefano Gabbana k tomuto zvratu povedali: „Mať Madonnu v našej kampani znamená, že sa sny plnia“.  Fotografie Madonny v rámci kampane D&G mali svoju premiéru v aktuálnom vydaní talianskej verzie časopisu Vanity Fair. Kampaň je inšpirovaná talianskymi neorealistickými filmami a zachytáva speváčku ako umýva riad a pripravuje obed pri stole.