Netypický šport, ktorý sa stal populárny medzi modelkami: Krehké krásky zhadzujú nadbytočné kalórie v ringu

Šport, ktorému podľahli svetové modelky sa stáva čoraz väčším trendom. Čo sa skrýva za náročným tréningom a prečo je tak výnimočný?

Spoznajte priaznivé účinky novodobého trendu a začnite naplno!

Spoznajte priaznivé účinky novodobého trendu a začnite naplno!

Zdroj: Profimedia

Krehké a nevinné modelky predvádzajúce spodnú bielizeň značky Victoria´s Secret podľahli drsnému trendu s názvom box. Čo je také výnimočné na tomto športe a prečo by ste s touto rutinou mali začať aj vy? Prečítajte si 7 benefitov, ktoré vás presvedčia kúpiť si boxerské rukavice prihlásiť sa na prvú hodinu.

Prečítajte si: Známa modelka odhalila tajomstvo perfektného zadku: Toto robí v kuchyni každý deň

1. Komplexné cvičenie tela

Spojenie kardio cvičenia so silovým tréningom je výhodou tohto náročného športu. Box sa zameriava na celé telo a okrem zvýšenia sily vám prinesie zlepšenie koordinácie a redukciu váhy. S priemerným spaľovaním 13 kalórii za minútu ide aktívne boxovanie ruka v ruke s behom či bicyklovaním. 

2. Rýchle spaľovanie kalórií

Intervalový tréning s vysokou intenzitou cvičenia sa strieda s maximálnym výkonom a aktívnym odpočinkom. Tento typ cvičenia vám maximálne zrýchli váš metabolizmus a spáli viac kalórií za kratšiu dobu, ako priemerný tréning v posilňovni. 

3. Ploché brucho

Chcete mať do leta na bruchu poriadne tehličky? Zabudnite na brušáky a vrhnite sa do ringu! Boxovanie spevňuje najmä strednú časť tela tzv. kore a bočné brušné svaly. Ak túžite po dokonalom plochom brušku, tento typ tréningu je práve pre vás.

4. Odbúrava stres

Nieje nič lepšie ako uvoľnenie stresu a vybúrenie sa v ringu alebo pomocou boxovacieho vreca. Počas náročných dní v práci či problémoch s partnerom je práve box ideálnou voľbou na doslovné „vybitie zlosti“. Adrenalín, ktorý sa uvoľňuje pri boxovaní prevyšuje akúkoľvek fyzickú a psychickú záťaž. Je to zdravý spôsob, ako produktívne odbúrať stres a prijať potrebné endorfíny. 

5. Koordinácia tela a mysle

Koordinácia by mala byť základným cieľom všetkých tréningov. Umožňuje vám lepší výkon a posilňuje prepojenie mozgu a tela. Box vás prinúti premýšľať nad každým pohybom, ktorý vykonávate a zároveň sa budete vedieť lepšie sústrediť.

6. Kardio tréning 

Väčšina kardio cvičení sa zameriava len na spodnú časť tela, ale box je výnimkou. Ideálny spôsob, ak ste doteraz trávili hodiny na stacionárnom bicykli či prebehli kilometre na bežiacom páse. Pri boxe vaše hlavné pohyby vychádzajú z hornej časti trupu a paží. Rýchle pohyby a frekvencia vás dostanú do varu za pár minút.

Inšpirujte sa: BOX: Fenomén, ktorý si získal srdcia tých najkrajších žien sveta: Takto formuje postavu

7. Neustále spevňuje vaše telo

Box je jednoduchý na vytvorenie fitness rutiny. Na rozdiel od behu na bežiacom páse, sa pri boxe môžete stále niečo nové naučiť a zároveň posúvať vpred, čo je skvelou motiváciou pre začiatočníkov. Box je nekončiaca fitness výzva, kde sa stále môžete zlepšovať a vyvíjať a preto sa vaše svaly nikdy nebudú „nudiť“.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MB

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba