Efektívne cvičenie, ktoré naštartuje spomalený metabolizmus: Pri tomto pohybe sa poriadne zapotíte!

Obmieňajte svoju zaužívanú tréningovú rutinu a pustite sa do nových výziev pomocou nadčasových cvikov. Za jeden z najefektívnejších cvikov dnešnej doby považujeme práve „angličáky“, ktoré sa na prvý pohľad môžu zdať ľahkým kúskom, no opak je pravdou.

Vyskúšajte cvičenie inšpirované crossfitom a zostaňte fit

Vyskúšajte cvičenie inšpirované crossfitom a zostaňte fit

Zdroj: Profimedia

Cvičenie inšpirované crossfitom sa v dnešnej dobe stáva čoraz viac obľúbeným aj medzi ženami a to najmä vďaka jeho efektivite a náročnosti. Nielenže precvičia celé telo, ale vaše tuky sa budú spaľovať ešte hodiny po jeho docvičení. Znie to ako skvelý tip na novú výzvu? Nechajte sa inšpirovať!

 
Prečítajte si aj: VIDEO: Ako si správne vybrať tenisky na beh, crossfit či iné športy? Neprehliadnite tieto parametre

Náročné a efektívne

Výhodou tohto cviku je to, že pri ňom nepotrebujete žiadne športové pomôcky a môžete ho vykonávať kdekoľvek sa momentálne nachádzate. Na prvý pohľad vyzerajú „angličáky“ veľmi jednoducho, no vy čoskoro zistíte , že práca s vlastnou váhou a rýchlymi frekvenciami môže byť oveľa náročnejšia, než ste si pôvodne mysleli.

Ako nato? 

Základnou pozíciou je vzpriamený postoj z ktorého sa prechádza do drepu a z neho do hlbokého kliku, pomocou švihnutia zadných končatín. V pozícii kliku musíte byť maximálne spevnení a následne vrátiť obe nohy švihom späť k rukám tak, že sa dostanete znova do drepu. Z drepu sa už len poriadne odrazíte a vyskočíte čo najvyššie so vzpriamenými rukami. Tento pohyb sa opakuje vo viacerých sériách a musí sa vykonávať v rýchlej frekvencii.

Inšpirujte sa: 5 km beh dokážete zvládnuť aj vy, stačí sa len dobre pripraviť: Tieto slová trénera vás môžu motivovať

Rýchla frekvencia

Toto cvičenie je tak intenzívne, že už po pár opakovaniach bude váš tep a frekvencia srdca na maxime. Je dôležité však zostať v tempe a dokončiť svoj tréningový proces so všetkým čo k tomu patrí. Nezabúdajte na správnu techniku a dýchanie, ktoré je pri tréningu najdôležitejšie.

Spaľujete, aj keď necvičíte

Medzi najväčšie výhody tohto cvičenia by sa dal považovať fakt, že aj po skončení tréningu bude vaše telo stále v procese spaľovania. Znamená to, že vám vyčarujú dokonalú postavu a bezchybné krivky už po pár cvičeniach. Tento náročný pohyb považujeme za jedno z najefektívnejších cvičení pri spaľovaní tukov a budovaní kondície. Vyskúšajte ho!

VIDEO: Pozrite si motivačné video, v ktorom sa naučíte rôzne variácie angličákov: 

Foto:
Profimedia, instagram.com/amandabisk, YouTube ( Women´s Health)
Zdroj:
MB

Súvisiace články

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba