VIDEO: Účinný cvik na problematické ženské partie: Kameňom úrazu je podľa osobnej trénerky strava

Osobná trénerka Lucia Kristová nám prezradí nielen účinný cvik na problematické ženské partie, či to, v čom robíme najväčšiu chybu. Inšpirujme sa jej jedálničkom, ako aj tipom na to, ako si ustrážiť hmotnosť počas vianočných sviatkov...

Osobná trénerka Lucia Kristová nám prezradí nielen účinný cvik na problematické ženské partie, či to, v čom robíme najväčšiu chybu

Osobná trénerka Lucia Kristová nám prezradí nielen účinný cvik na problematické ženské partie, či to, v čom robíme najväčšiu chybu

Zdroj: instagram.com/luciakristova/

V tomto robia ženy najväčšiu chybu

Podľa skúseností osobnej trénerky Lucie Kristovej sú najproblematickejšími ženskými partiami samozrejme zadok a bruško. Ale ako dodáva, cvičiť treba celé telo komplexne, nielen konkrétne partie. No mnohé ženy sa podľa Lucie v snahe schudnúť brucho či zadok dopúšťajú aj tejto chyby: „Väčšinou sa stretávam s tým, že ženy majú mylné predstavy o tom, že čím viac budú brucho cvičiť, tým bude chudšie... Často je však kameňom úrazu strava.“ 

Mohlo by vás zaujímať: 5 najúčinnejších cvikov na pekný zadok: Takto zhodíte nielen kilá navyše, ale budete aj hriešne sexi

Účinné cviky v podobe hip-thrust a supersérií

Na základe svojich skúseností vie poradiť aj to, aký cvik by ste mali cvičiť, aby sa tuk z problematických ženských partií odbúraval naozaj účinne: „Na zadok je pre mňa najúčinnejší cvik hip-thrust, dvíhanie panvy, so záťažou alebo bez, dokonca môžete použiť ako závažie svojho sparinga. Na bruško skôr supersérie zložené z viacerých cvikov,“ prezrádza.

VIDEO: Pre lepšiu inšpiráciu si pozrite nasledujúce video, na ktorom Lucia cvičí svoj účinný cvik

 

Jedálniček podľa Lucie 

Ako hovorí Lucia ďalej, každá sme iná a čo platí pre jednu, nemusí pre druhú. Toto je však jej tip na ideálne stravovanie počas jedného dňa. Inšpirujte sa! 

Raňajky: 1/2 tvarohu, 1 lyžica chia semienok, 3 lyžice ovsených vločiek, 1 banán, 1 odmerka proteínu, 1dcl vody. Všetko spolu zmixovať. 

Desiata: 1 kus ovocia 

Obed: tuniak alebo kuracie prsia, kopček ryže 

Olovrant: tyčinka Zero bar od BioTech 

Večera: vajíčka alebo cottage cheese so zeleninou 

Čítajte tiež: Účinné cvičenie na poriadne spaľovanie tukov: Zistite podľa vašej hmotnosti, ako ste na tom

Zároveň odporúča, aby sme sa popoludní snažili neprijímať sacharidy, to znamená žiadna ryža, cestoviny, zemiaky. Aspoň takto to platí pre ňu. Avšak pripúšťa, že sú aj ženy, ktoré sacharidy prijímajú aj popoludní. Všetko závisí aj od náročnosti tréningu v danom dni. 

Vianočný tip na záver

Počas vianočných sviatkov sa jej klientky pýtajú najčastejšie práve na to, ako cez sviatky jesť. Na to má Lucia jasný názor: „Vianoce sú len raz za rok a preto si treba hlavne štedrú večeru vychutnať. To však neznamená sa celé sviatky prejedať. Ja sa snažím udržať kalorický deficit počas dňa, tým pádom prijímam skôr len bielkoviny a tuky, aby som nenavyšovala kalórie počas celého dňa. A potom, keď už aj niekam idem na návštevu, ideálne je naložiť si na tanier a nedzobkať stále do niečoho.“ No popritom samozrejme netreba podľa nej zabúdať ani na cvičenie, keďže máme väčší príjem potravy. Na záver ešte dodáva: „Mňa osobne však v žiadnom fitku cez sviatky nenájdete, je to pre mňa obdobie, keď cvičím len doma. Vzhľadom k tomu, že robím fitness trénerku a chcem úplne vypnúť, je to pre mňa to najlepšie riešenie :).“

Neprehliadnite: Jedna potravina v jedálničku atraktívnej trénerky nesmie chýbať: Pozrite sa na to hriešne dokonalé telo

Foto:
instagram.com/luciakristova/
Zdroj:
MG

Súvisiace články

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba