Zdravé a jednoduché raňajky z 2 ingrediencií: Pridajte do nich túto bylinku a schudnete

Aj malé zmeny sú skvelým začiatkom na to, aby ste časom schudli. Nemusíte preto robiť nič zložité, iba sa správne stravovať a jedlá dochucovať správnym spôsobom.

Táto bylinka je skvelou voľbou počas chudnutia

Táto bylinka je skvelou voľbou počas chudnutia

Zdroj: Profimedia

Pokiaľ si stále nedokážete nájsť čas na prípravu zdravých raňajok, táto jednoduchá a zároveň chutná kombinácia vás poteší. Nezaberie veľa času a hlavne z nej nepriberiete. Vyskúšate?

Mohlo by vás zaujímať: 10 návykov, ktoré dodržiavajú fitness modelky: Naučte sa počúvať a vnímať svoje telo

Na to, aby ste videli na vašej váhe konečne menšie číslo, musíte správne raňajkovať. Toto jedlo sa už roky radí medzi dôležité jedlá, lebo práve ránom začína deň a z jedla by ste mali tým pádom dostať dostatočné množstvo energie. Dnes to však nebude o žiadnych kašách, či iných sladkých jedlách, ale o zdravých tukoch a jednej skvelej bylinke, ktorá vám pomôže prečistiť žalúdok a naštartovať trávenie.

Volské oko s avokádom a petržlenovou vňaťou

Slaná a zároveň zdravá verzia raňajok a príklad toho, ako začať deň. Stačí vám na to avokádo, vajíčka a čerstvá petržlenová vňať. Správne tuky vám dodajú potrebnú energiu, nebudete hladovať a zbytočne nerozkolíšu hladinu krvného cukru. Práve preto zabudnite na sladké raňajky a nadmerný príjem jednoduchých cukrov a siahnite po tukoch. Nemusíte sa ich báť, práve naopak. Vajíčko si samozrejme môžete pripraviť aj natvrdo, alebo si spravte rovno praženicu. Len to počas prípravy neprežeňte s veľkým množstvom oleja.

Prečo petržlenová vňať?

  • obsahuje vitamíny C a K, antioxidanty a betakarotén
  • je skvelým zdrojom železa
  • pomáha správnej funkcii obličiek
  • pomáha v boji s cukrovkou
  • odvodňuje zavodnené telo
  • pomáha v prirodzenom detoxe tela
  • dokáže napraviť trávenie

Inšpirujte sa: VIDEO: Účinný trik ázijských žien na chudnutie: Necvičia, ale vďaka tomuto majú štíhly pás

Najlepšie preto spravíte hlavne vtedy, keď si pridáte petržlenovú vňať nielen do raňajok, ale aj do šalátov, príloh, na mäso, ryby, či si z nej rovno spravíte čaj. Dôležitá je pravidelnosť a tiež samozrejme to, čo konzumujete počas dňa.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
DD

Súvisiace články

Vysetrenie.sk

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba