Dostaňte svoje telo opäť do formy: Stačí zmeniť týchto pár vecí, ktoré spomaľujú váš metabolizmus

Aj vy neustále bojujete s kilami navyše a nech robíte čokoľvek ručička na váhe nechce ísť dolu? Možno len potrebujete opäť naštartovať metabolizmus. A my vieme, ako na to.

Dostaňte svoje telo opäť do formy, vieme ako na to

Dostaňte svoje telo opäť do formy, vieme ako na to

Prečítajte si aj: Sexi herečka Angelina Jolie je supermama: Výchovu šiestich detí zvláda s nadhľadom aj sama len vďaka tomuto

Pleť s nedokonalosťami, kilá navyše a pocit nafúknutia. Presne to sú prejavy spomaleného metabolizmu. Ten býva jednou z častých príčin, prečo nemôžete schudnúť alebo znížiť svoju hmotnosť aj napriek diétam a cvičeniu. Nám sa podarilo odhaliť účinné spôsoby, ako dokážete svoje telo opäť naštartovať. Stačí ak zmeníte veci, ktorými ho síce neúmyslene no predsa spomaľujete. 

1. Nepravidelný pitný režim

Čistá voda najviac pomáha zlepšiť látkovú premenu. Z nášho tela vyplavuje toxíny a škodliviny.Preto ak pijete málo, alebo siahate po nevhodných nápojoch, vaše telo naozaj trpí.  A samozrejme sa to odzrkadlí pribúdajúcimi kilami. Denne by ste mali vypiť minimálne 1,5 litra čistej vody. 

2. Nesprávny stravovací režim 

Pokiaľ počas dňa prijímate len málo stravy a ešte k tomu si nepotrpíte ani na pravidelnosť v jedení, pravdepodobne to dobiehate večer. A tu nastáva problém. Činnosť vášho organizmu je spomalená. Práve to sa prejaví posunutím ručičky na vašej váhe smerom nahor. 

3. Diéty 

Ak patríte medzi vyznávačky diét a skúsili ste už hádam všetky, máte o problém naviac postarané. Všetky dobre vieme, že väčšina diét končí tzv. jojo efektom. Je to v dôsledku toho, že odopieranie si jedla už aj tak pomalý metabolizmus spomalí ešte viac. V momente, keď diétu ukončíte, telo si  začne robiť tukové zásoby do budúcnosti z čohokoľvek, čo mu ponúknete. 

4. Málo svalovej hmoty

Tu platí celkom jednoduchá rovnica. Čím menej svalovej hmoty, tým je váš metabolizmus pomalší. Preto by ste sa mali snažiť, aby ste aj mali čo najviac pohybu. Na začiatok postačia prechádzky, plávanie, či jogging. Čokoľvek, pričom vydržíte denne aspoň 45 minút.

Inšpirujte sa: Najznámejšie svetové topmodelky 90. rokov, ktoré dobyli svet modelingu: Viete, ako vyzerajú dnes?

Zdroj:
NM

Súvisiace články

Vysetrenie.sk

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba