5 superpotravín, ktoré zlepšia vaše cvičenie: Tieto naštartujú metabolizmus a urýchľujú chudnutie

Niekedy sa môžete akokoľvek snažiť a kilá neubúdajú. Jarné obdobie láka na aktívnejší životný štýl, preto neváhajte a pomôžte si týmito superpotravinami, ktoré zlepšia váš metabolizmus a naštartujú vaše jarné chudnutie.

Svoje poctivé cvičenie viete podporiť správnym výberom potravín

Svoje poctivé cvičenie viete podporiť správnym výberom potravín

Zdroj: Profimedia

Sezóna ovocia a zeleniny začína vo farbách dúhy začína!

Pozitívny prístup k cvičeniu je základ. Bez dávky nadšenia sa akákoľvek aktivita robí ťažko. Ak však cvičíte a po zime nahromadené kilá neubúdajú, skúste sa oveľa viac zamerať na svoj jedálniček. Hovorí sa, že ten tvorí až 70% úspechu, preto sa nechajte inšpirovať a pridajte do svojej rutiny tieto potraviny. Všetky z nich sú sezónne a teda plné energie, ktorou budú zásobovať vaše bunky potrebnou energiou.  Ako bonus vám na tanieri budú žiariť a hrať farbami dúhy.

Prečítajte si tiež: 20-dňová výzva proti celulitíde: Vďaka nášmu plánu na cvičenie sa jej zbavíte a na leto dosiahnete postavu snov

Banány

Banány sú už veľmi dlho pokladané za skvelé ovocie v obsahu magnézia, železa a vitamínu C. Okrem toho sa odporúča začleniť ich aj do jedálnička medzi cvičeniami. Ukázalo sa, že sú skvelým malým snackom. Dokážu za veľmi krátku dobu dodať telu potrebnú energiu vo forme ovocného cukru, ktorý telu neblíži a neukladá sa v zásobách.

Jarné klíčky

Symbolom jari na tanieri vie byť nádych zelenej farby, ktorú v našom zozname zabezpečujú klíčky. Na jar sú svieže, plné šťavy a vitamínov a hlavne, je možné si ich ľahko nechať vyklíčiť aj doma. Na okne v kuchyni vedia byť príjemným spoločníkom a okrasou, ktorú si ľahko primiešate na akýkoľvek šalát či raňajkový proteínový chlieb.

Jablká

Na tomto ovocí sa dá postaviť aj jedálniček na celý deň. Sú chutné a šťavnané a obsahujú veľké množstvo vlákniny. Sú ideálne do raňjkového musli na naštartovanie metabolizmu. Zlepšujú trávenie a ich krásna farba nie je len pekná na pohľad. Červené jabĺčka obsahujú látku, ktorá dokáže nabudiť imunitný systém. Práve preto stále platí anglické porekadlo: „Jedno jablko denne udrží doktora ďaleko od teba.“

Sladké zemiaky

Ich povzbudivá farba má svoje výhody! Všetci fitness nadšenci vedia, že sladké zemiaky majú právom popredné miesto v súčasných zdravých jedlách. Sú skvelou prílohou, ktorá obsahuje látky zabezpečujúce správnu funkčnosť srdca a svalov. Ich oranžová hľuza obsahuje zdravé a na vlákninu bohaté látky, ktoré sú skvelým predpokladom na dodanie energie na dlhý beh.

Mohlo by vás zaujímať: Fitnes rutina, na ktorú nedajú dopustiť svetové modelky: Zamilujete si ju aj vy?

Paštrnák

Kamarát z rodiny mrkvy je bohatý na vitamíny skupiny B. Tie sú neskutočne dôležité pre správnu funkčnosť metabolizmu. Jeho chuť je výnimočná a nedá sa ničím nahradiť. Preto mu stačí málo a ani tepelná úprava nijako neškodí látkam, ktoré obsahuje. Štipka soli, olivového oleja a chutný zeleninový olovrant je na svete.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Súvisiace články

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba