Presunúť na hlavný obsah

ART OF THE TRENCH: LÁSKA MENOM BURBERRY TRENČKOT

Móda a krása

Christopher Bailey, kreatívny riaditeľ značky Burberry, spolu so Scottom Schumanom z presláveného street style blogu The Sartorialist spojili svoje kreatívne vízie a vytvorili jedinečný projekt založený na sociálnej báze, ktorý spája jediný hlavný motív a to typický trenčkot, ktorý je kultovou záležitosťou už od roku 1856.

Na začiatku bola vízia vytvoriť online projekt, kde budú publikované fotografie outfitov ľudí bežne sa pohybujúcich na uliciach, ale oblečených v typickom Burberry trenčkote. A kto iný by sa mal postarať o projekt založený na street style, ak nie Scott Schuman, zakladateľ svetoznámeho fashion blogu, vďaka ktorému sa umiestnil na rebríčku 100 najvplyvnejších ľudí v biznise. Christopher Bailey sa o tomto projekte vyjadruje takto: „Art of the Trench oslavuje ikonický trenčkot, zachytávajúci citové prepojenie za naším dedičstvom spojeným s odevom. Každý ma svoj vlastný príbeh týkajúci sa jeho zvrchníka. Milujem myšlienku, že ľudia z celého sveta sa môžu podeliť o tieto príbehy a snímky každého jedného s odlišnými pozíciami a výrazmi Burberry trenčkotu a osoby, ktorá ho má oblečený.“ A tak sa na stránke Art of the Trench objavujú fotky z celého sveta, ku ktorým môžete pridať svoj komentár alebo poprípade ohodnotiť, či sa vám daný outfit páči. Dnes je táto stránka prepojená so sociálnou sieťou Facebook, kde umiestnite svoju fotku, ktorá sa následne objaví na domovskej stránke projektu Art of the Trench. Burberry tak podporuje myšlienku, že ľudia z celého sveta sa môžu stretnúť na jednom mieste, ak ich spája láska. Láska k trenčkotu s károvanou podšívkou.