Presunúť na hlavný obsah

ROBBIE WILLIAMS V KAMPANI NIKON

Zdravie a relax

Spevák Robbie Wiliams sa stal tvárou najnovšej kampane spoločnosti Nikon Europe s názvom „I AM Nikon“. Zahrá si v nej sám seba, keď v jednej zo scén počas koncertu namieri fotoaparát na dav fanúšikov a zakričí „I AM Alive“. Kampaň predstavuje novú sériu fotoaparátov Coolpix prostredníctvom momentov zo života ľudí.

Nová kampaň Nikonu hľadá odpoveď na otázku, čo pre človeka znamená byť fotografom a preto sa na to pýta priamo tých, čo používajú fotoaparáty Nikon. Reklama je postavená na životných a historických okamžikoch, prvé kroky dieťaťa sú prirovnané ku krokom Armstronga na Mesiaci, nevesta k Snehulienke, no pre všetkých azda najzaujímavejším je Robbie Williams, ktorý nadšenému publiku oznámi, že je živý.  Kampaň sa pohráva so sloganom Nikonu „V srdci obrazu“ a odhaľuje, čo pre zákazníkov Nikonu toto heslo znamená a zároveň sa pýta: „Kým ste vy, keď začnete fotografovať Nikonom?“. Reklamná kampaň sa fotografovala v Juhoafrickej republike, Egypte, Španielsku a Nemecku. Soundtrack „Welcome Home“ zložil americký hudobník Benjamin Cooper. Podľa generálnej riaditeľky pre marketingovú komunikáciu Nikon Europe, Birgitty Olson, značka dúfa, že kampaň „I AM“ bude pre zákazníkov inšpirujúca. Nová séria štýlových modelov Nikon Coolpix sa vyznačuje bohatou výbavou od kvalitného dotykového displeja až po širokouhlý objektív s 26 násobným zoomom. Medzi novinkami sa objavil aj prvý Full HD fotoaparát Nikon, kompaktný fotoaparát s dotykovým displejom a kompakt s objektívom s 15-násobným zoomom. COOLPIX ponúka širokú škálu produktov pre všetkých, čo si potrpia na štýlové produkty s vysokou kvalitou.