Presunúť na hlavný obsah

PLAVKY V NESMRTEĽNEJ ČIERNEJ

Móda

Leto sa blíži nezadržateľným tempom a na nákup plaviek je ten správny čas. Okrem tradičných bikinových strihov s trojuholníkovými tvarmi vrchných dielov v žiarivých farbách prichádza zo Škandinávie závan jednoduchého elegantného ducha s iskrou retro štýlu.

Inšpirácia na aktuálnu kolekciu plaviek, ktorú švédska módna značka ACNE predstavila na svojich stránkach, siaha do minulosti. V jednodielnych plavkách s rovným strihom v dekolte a jednoduchými ramienkami okolo krku, vo farbách nesmrteľnej čiernej cítiť nádych 50. rokov minulého storočia. Celá kolekcia pôsobí veľmi triezvym, no sofistikovaným dojmom. O to viac sa na povrch tlačí osobnosť nositeliek, ich vlastný štýl, ktorým sa vďaka týmto modelom prezentujú.

Dvojdielne plavky sú jednoduchých strihov, no sexi zároveň. Vykrojené na prsiach, s jednoduchým zapínaním a spodným dielom v štýle kúpacích kolekcií povojnových rokov. Strihy sú retro, no veľmi trendové, prispôsobujúce sa každej postave. Doplnky v tvare voľných blúzok či detailov okolo pása zakrývajú ženské nedokonalosti tak, aby nechali vyniknúť kráse dámskych predností.

Švédska módna značka Acne bola založená v roku 1966 štyrmi kreatívnymi dizajnérmi. Popularitu získali revolučnou myšlienkou vytvorenia 100 párov unisexových džínsov, ktoré boli prezentované v švédskom vydaní módneho časopisu Elle a stali sa prevratnými. Vďaka sebadôvere pochádzajúcej z úspechu džínsových nohavíc kreatívny riaditeľ Acne Jonny Johansson prenikol aj do iných sfér módneho biznisu a atraktívna značka pohodlného oblečenia sa začala kreovať vlastnou cestou: “Móda je najlepší spôsobo sebavyjadrenia. Milujeme vytváranie modelov, ktoré sú dizajnovými kúskami, no spolu s ostanou garderóbou sú zárukou nositeľnosti.”