Unikátne, neprehliadnuteľné, exkluzívne – tak definuje svoje modely nový slovenský výrobca značkových pánskych oblekov na mieru. Značka Magnificent Tailors pôsobí na domácom trhu len osem mesiacov. Napriek tomu si už stihla nájsť svoje miesto na trhu s exkluzívnou pánskou módou. Dôkazom je nejedno známe meno, ktoré na obleky s logom Magnificent Tailors nedá dopustiť.
Fotenie prvej kolekcie business casual i smart casual modelov má za sebou tím spoločnosti Magnificent Tailors, návrhára a výrobcu exkluzívnych pánskych oblekov na mieru. V priestoroch luxusného trnavského hotela Holiday Inn zapózovali v duchu headlinu firmy „Len pre veľké zvieratá“ profesionálni modeli Michal a Karol Dubovcovci i známe tváre prezentujúce značku dennodenne v pracovnej sfére i vo voľnom čase. V business casual, smart casual i gala kolekcii sa predviedli hráči futbalového klubu AS Trenčín, ktorí patria k prominentným klientom spoločnosti. Fotenie absolvovali David Depetris, Jakub Holúbek, Boris Godál, Jorge Salinas i Papé Abdoulaye Diakite.
Okrem hráčov, funkcionárov i holandských majiteľov klubu AS Trenčín si produkty značky Magnificent Tailors obľúbili i športoví reprezentanti Slovenska bratia Hochschornerovci, speváci Peter Cmorik a Martin Harich, tanečník Tomáš Surovec či zabávač Richard Vrablec. Obleky tejto značky nosia desiatky právnikov, finančníkov, podnikateľov, topmanažérov a majiteľov slovenských firiem, preto si zvolili sebavedomý headline „Len pre veľké zvieratá“.
Za značkou Magnificent Tailors sa skrýva meno skúseného mladého podnikateľa Mária Markecha, ktorý otvoril prvý showroom svojej spoločnosti príznačne v Trenčíne - meste módy, odkiaľ pochádza. Druhý showroom, v Bratislave, plánuje spoločnosť otvoriť do konca roka: „Bratislavu by sme radi otvorili koncom 3. kvartálu. Také sú plány. Množstvo našich klientov sa totiž pohybuje prevažne v Bratislave, preto k nim chceme byť čo najbližšie,“ prezrádza zakladateľ krajčírskej firmy a na margo dlhodobých plánov dodáva: „Do troch rokov chceme byť jednoznačnou jednotkou na domácom trhu. Do piatich rokov plánujeme otvoriť Prahu resp. Viedeň. O tom budeme rozhodovať neskôr; podľa aktuálnej situácie na trhu a tiež reakcií klientely na naše produkty.“
Hlavná cieľová skupina produktov, nesúcich meno značky Magnificent Tailors, je podľa slov jej zakladateľa jasná: „Jednoznačne sú ňou najmä páni, ktorí si potrpia na špičkovú kvalitu a pri výbere obleku nemienia robiť kompromisy. Väčšinou si kompromisy ani nemôžu dovoliť, pretože obleky nosia deň čo deň, od rána do večera. Preto potrebujú prvotriednu kvalitu. Ďalšou skupinou sú mladí, začínajúci manažéri, ktorí preferujú extravagantnejšiu módu, ale tiež páni v strednom veku a starší páni, ktorí sa chcú modernými strihmi či výrazným farebným prevedením obleku odlíšiť od konkurencie, alebo napríklad urobiť dojem na obchodných partnerov,“ vysvetľuje Mário Markech výhody výrazného a ľahko rozpoznateľného „rukopisu“ modelov, ktoré prináša na trh.