Top 10 luxusných kabeliek!
Dámska kabelka patrí medzi neodmysliteľnú súčasť šatníka ženského pohlavia. Nie sú len módnym trendom, ale zvýrazňujú samotnú osobnosť a štýl charakteristický pre danú ženu. Keďže tento štýlový doplnok nosíme dennodenne, mal by byť kvalitný, funkčný i v súlade s naším vkusom. Poďme sa pozrieť, ktoré kabelky ženy vyhľadávajú na internete najviac a ktoré sú tie, po ktorých túžia!
Prvá počítačová analýza na trhu s luxusnými kabelkami sa uskutočnila pod zastrešením Word Luxury Index Handbags. Výsledky odprezentovali spoločnosti Luxury Society a medzinárodná Digital Luxury Group. Tento zaujímavý prieskum bol zameraný na ženské pohlavie v dospelom veku, ktoré inklinuje k móde, má ku nej pozitívny vzťah a vyhľadáva na internete jednotlivé módne kúsky, predovšetkým luxusné dámske kabelky. Vstupné informácie výskumu boli teda objektívne, na základe čoho bolo možné merateľným spôsobom vyvodzovať závery globálneho charakteru.
A ako tento odvážny výskum dopadol? Výsledky poukazujú na to, že medzinárodne najvyhľadávanejšou luxusnou značkou je práve Coach. Hneď po nej nasleduje obľúbená svetoznáma značka Louis Vuitton. Tretiu priečku obsadila legendárna a revolučná Chanel. Prvú päticu uzatvárajú taktiež známe lukratívne značky ako Gucci a Longchamp.
Tento neštandardný výskum sa realizoval na vzorke 1000 užívateľov internetu a sledoval ich najčastejšie výrazy pri vyhľadávaní. Výsledky v jednotlivých rozvojových krajinách poukazujú na to, koľko krát boli vyhľadávané dámske kabelky a aké exkluzívne značky týchto kabeliek dominovali najčastejšie.
Na vrchole rebríčka sa ukázalo Spojené kráľovstvo, kde na 1.000 užívateľov internetu pripadá 422 výsledkov vyhľadávania luxusných kabeliek. Porazili tak i USA, ktoré disponujú 315 výsledkami a taktiež Francúzsko, ktoré dosiahlo 185 kabeliek vo vyhľadávačoch na 1000 užívateľov.
Značka Coach suverénne dominuje svojim prvenstvom na medzinárodnej úrovni. V Británii však prvé miesto získala značka Mulberry a vo Francúzsku sa zase vytiahla na vrcholnú špičku značka Longchamp.
Veľmi zaujímavým prínosom do módneho sveta je aj výsledok najhľadanejšieho kultového modelu, ktorým sa stala dámska kabelka, tzv. birkinka od módneho domu Hermès. Tá obsadila prvenstvo na všetkých zahraničných trhoch. Potvrdila tým fakt, že nie nadarmo je považovaná za symbol bohatstva, exkluzivity a vzácnosti, a to je aj dôvod toho, prečo je niekoľkonásobne drahšia ako napríklad Louis Vuitton.
Najvyhľadávanejším materiálom spomedzi všetkých sa stala krokodília koža, a to aj v UK, USA a Francúzsku. Kým v UK dámy preferujú tie v prirodzených odtieňoch pokožky, v Amerike ženy inklinujú ku oranžovým odtieňom tejto luxusne pôsobiacej kože.