Presunúť na hlavný obsah

Najnovší trend mužov? Voňať ako slanina

Fitness

Presne s týmto posolstvom vstúpila na trh americká spoločnosť JD Foods, ktorá koncom minulého roka prišla s úplnou novinkou. Verejnosti predstavila novú penu na holenie pre mužov s vôňou slaniny.

 

Limitovaná edícia v počte 2500 vyrobených kusov však predčila i očakávania samotných výrobcov. Ide doslova na dračku. Prijateľná cena 15 amerických dolárov za jeden exemplár a istota, že vás budú cítiť všade naokolo minimálne do nasledujúceho dňa. Presne s touto víziou sa daná firma pustila do výroby pánskej kozmetiky s netradičnou výzvou pre všetky čuchové bunky naokolo. „Ručíme za to, že mastná vôňa ostane rovnako intenzívna i po niekoľkých hodinách. To vďaka špeciálnej technológii, ktorá ju uvoľňuje postupne,“ píše sa na internetových stránkach spoločnosti.
 

Najlepšie „načisto“

 
Tento luxusný typ je vraj vhodný pre všetky druhy pleti a najlepšie vraj urobíte, ak ho aplikujete ihneď po dobrom kúpeli. „Budete voňať a cítiť sa ako šampión,“ tvrdí hrdý výrobca. Toho na ceste k splneniu predstáv o naturálnom mužovi inšpirovali silní Vikingovia. Práve tí v minulosti využívali bravčovú masť ako prostriedok na holenie a zbavovanie sa dlhých, hustých vlasov. 
 
Zaujímavé je, že podľa nedávnych prieskumov sú ženy na vôňu svojho partnera vyslovene zaťažené. Väčšina z nás pritom preferuje vône korenistejšie a absolútne ideálna je kombinácia prirodzenej telesnej vône muža s jemnou vôňou aviváže či parfumu. Neholdujeme pritom až príliš „prirodzeným“ pánom, z ktorých nebodaj tiahne alkohol, cigarety, mastné údené jedlá, vrátane spomínanej slaniny. Zrejme aj v tomto prípade platí, sto ľudí, sto chutí (vôní).