Presunúť na hlavný obsah

Nakupujte v Lidli a ušetríte niekoľko drahocenných minút

Feminity

Viac času na príjemné veci – tak znie heslo aktuálnej reklamnej kampane spoločnosti Lidl a zároveň želanie väčšiny z  nás. Významná časť ľudí strávi nákupom potravín dve až tri hodiny týždenne, pričom pred sviatkami sa tento údaj ešte znásobí. Nechajte si poradiť a  ušetrite každým nákupom až štvrťhodinu.

 

 
Do nákupného košíka kladieme neraz aj tovary, ktoré v  skutočnosti nepotrebujeme. Podľa prieskumu agentúry GfK Slovakia až 97% opýtaných disponuje maximálne 100 druhmi tovaru, v  priemere máme v  domácnostiach 71,7 výrobkov. V  Lidli starostlivo dbáme na to, aby na predajniach boli len tie produkty, ktoré skutočne potrebujete. Všetko dôležité máte na dosah ruky, nákup teda vybavíte rýchlo a  pohodlne. Samozrejmosťou je naša snaha o  najvyššiu kvalitu a výhodnú cenu. 
 
Ak teda neviete „kam skôr skočiť“, pamätajte, že čím menej času strávite prezeraním tovarov, ktoré vlastne nepotrebujete a  blúdením medzi množstvom regálov, tým viac času Vám zostane na príjemné veci. 
 

O spoločnosti Lidl

 

Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v  roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní. 

 

Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a  špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v  rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.

Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v  regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a  chladených výrobkov, údenín, rýb a  hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie,  zelenina a  rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha  prísnej kontrole kvality a  len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať. 

 

Viac informácií na www.lidl.sk