Cara Delevingne pre Karla Lagerfelda
Súčasná IT girl Cara Delevingne začína byť všade, kam sa v módnom svete obzriete. Mladá Britka sa nielenže kamaráti s Rihannou, či Ritou Orou, jej účinkovanie a účasť na hocakej módnej akcii paparacovia doslova milujú. Cara sa totiž rada predvádza a vystrája rôzne kúsky. To bol zrejme jeden z dôvodov, prečo si ju do svojej kampane pre brazílsku značku Melissa vybral známy módny mág Karl Lagerfeld. Cara sa stala múzou kolekcie, ktorú tvoria modely ako zmrzlinová poháre, či topánky s farbami brazílskej vlajky. Kampaň, ktorá obletela svet je doslova uletená, Cara sa v nej hrá s topánkami, dokonca si ich stavia na hlavu. Účinkovanie v kampani jej aktuálny celebrity status len upevnilo a okrem iného ju táto zákazka zrejme posunula na inú zárobkovú úroveň. Karl Lagerfeld nie je len autorom kolekcie Melissa and Karl Lagerfeld, je aj autorom a fotografom celej kampane.
Milla Jovovich pre značku Marella
Pôvodom Ukrajinka už pomaly zapadla do modelingového zabudnutia. Na vrchol ju vyšvihlo účinkovanie vo filme 5 Element s Bruceom Willisom, priznajme si, to však už bolo poriadne dávno. Hoci do hereckej brandže stále zabŕda, modelingový svet ju nevedel dlho prijať späť. To sa zmenilo, keď si ju známa talianska značka Marella, člen skupiny Max Mara, vybrala zopár sezón dozadu ako tvár svojej kampane. Fotografie, ktoré vznikli pod taktovkou známeho dua Inez a Vinoodh, Millu doslova vyšvihli na vrchol. Dokonca, sa zdá, že len pózovať Mille už nestačí. Jovovich sa totiž spolupodieľala na vzniku exkluzívnych kabeliek, z poslednej kolekcie značky. Že by s cieľom ostať hlavnou tvárou kampane čo najdlhšie?
Miranda Kerr a Mango
Mamička malého Flynna a partnerka Orlanda Blooma vie, ako získať lukratívny job. Okrem na pravidelnom predvádzaní na výročnej Victoria’s Secret fashion show je modelka od minulej sezóny tvárou módneho značky Mango. Hoci značka plánovala Mirandinu tvár na svojich katalógoch, video kampani a predajných vizuáloch použiť len rok, obrovský úspech ich presvedčil o ďalšej spolupráci. Známa modelka sa tak v katalógoch Mango objavuje aj túto sezónu a vyzerá naozaj výborne. Značke jej účinkovanie jednoznačne prospieva, Mango sa vďaka Mirande vyprofilovalo z priemernej mainstreamovej značky na naozaj trendy a štýlovú. Výber známej modelky do kampane bol teda nesmierne dobrý strategický ťah.
Rita Ora pre DKNY
Populárna speváčka a okrem iného veľmi dobrá priateľka Cary Delevingne, svojej známej kamoške prebrala lukratívny job. Rita sa totiž po Care stala tvárou kampane značky DKNY. Hoci Caru budeme ešte vídať v reklame na kolekciu jeseň/zima 2013, kolekciu na budúcu sezónu s názvom Resort už predvedie Rita. Blondína je zo svojej novej úlohy tváre značky Donna Karan New York nadšená, pochopiteľne ju môže posunúť na svetoznámu úroveň. Hoci o speváčke je v poslednej dobe celkom výrazne počuť, práca pre DKNY môže znamenať svetovú slávu, po ktorej jej manažment tak prahne. Kto vie však, či túžba po sláve a peniazoch nebude stáť Ritu priateľstvo s Carou. Povráva sa totiž, že jej známa kamarátka sa na ňu pre vyfúknuté miesto poriadne hnevá.
Rosie Huntington-Whiteley pre ANIMALE
Známa topmodelka Rosie Huntington-Whiteley sa preslávila ako jeden z anjelov Victoria's Secret. Vďaka dokonalej postave, sexi ženským krivkám a výrazným črtám tváre sa na ňu pozeralo lepšie v spodnej bielizni. Aj to však časom prestane byť zaujímavé a Rosie si tak žiada čoraz viac módnych reťazcov a značiek, kde sú jej tvary síce zakryté vrstvami oblečenia, no je skvelou propagáciou pre nich. Preslávila sa podobne ako Cara Delevingne najskôr v Burberry kampani, ktorá neunikne naozaj takmer nikomu. Záujem majú však aj iné značky, napríklad brazílska ANIMALE. U nás pomerne neznáma, na západe veľmi obľúbená. Rosie nafotila sériu fotografií v zasneženom duchu a propaguje tak "horúce" novinky na zimnú sezónu.