Láska na prvé vyskúšanie: Polus vie, čo sa (k) vám hodí!
Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť. Tentoraz Polus pomohol zákazníčkam s výberom toho najlepšieho z nových jarných módnych kolekcií. Takmer dvojtýždňová akcia plná poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania sa konala v rôznych módnych predajniach v Poluse: Jasmine, Yaya, Lindex, Orsay, Promod, s.Oliver a Magenta.
Zákazníčky, ktoré prišli v jednotlivých dňoch do módnych predajní, mali k dispozícii osobnú poradkyňu, profesionálne stylistky Miroslavu Dobiš Michalkovú a Moniku Blahovú. „Mnohí ľudia si myslia, že osobný styling zahŕňa len nekonečné behanie po obchodoch, no verte mi, je za tým hlavne kus kumštu – odhadnúť, čo komu pristane a povýšiť jedinečnosť človeka nad módny diktát pre masy. Teším sa, že v Poluse už niekoľko rokov robíme na Módnych dňoch radosť fanúšikom módy a radíme im, ako v tých správnych kúskoch nechať rozžiariť ich vlastnú osobnosť,“ uviedla Miroslava Dobiš Michalková. Profesionálny team dopĺňala dvorná fotografka Polusu Daša Šimeková a šikovné vizážistky z parfumérie Marionnaud. Ak ste i vy navštívili Polus v termíne od 23. do 31. marca, galériu fotografií z akcie nájde na Facebooku Polusu.
Módne dni v číslach:
- 7 navštívených módnych predajní v Poluse
- viac ako 100 šťastných zákazníčok s upraveným imidžom
- 140 odskúšaných outfitov
- viac ako 1 kg spotrebovaného make-upu
- viac ako 1300 nafotených záberov
Polus City Center poskytuje svojim zákazníkom kvalitný servis a spríjemňuje každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?
„Chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu prinášať možnosti v podobe skvalitnených služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej unikátnej nekomerčnej škole varenia Radosť variť. U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú najmä celebrity a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Všetky aktivity sme nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na bežných ľudí- zákazníkov.,“ uviedla Martina Kolláriková, marketingová manažérka Polus City Center. „Osobne som si starostlivosť nášho tímu vyskúšala a je to skvelý relax a nový pohľad na seba samú, takže do budúcnosti všetkým dámam vrelo odporúčam.“
Dámy, ktoré nestihli dni jarných kolekcií v Poluse, sa už teraz môžu tešiť na jesennú akciu, ktorú Polus zorganizuje v podobnom duchu.
Autor: Silvia Paprancová, FOTO Daša Šimeková
-Reklamná správa-