Presunúť na hlavný obsah

Ružovou stužkou dokážeme spoločne meniť svet: Pridajte sa týmto symbolom k nám v boji proti rakovine prsníka

Móda

V októbri spoločnosť Lindex spojí sily so svojimi zákazníkmi pri podpore boja proti rakovine prsníka. Lindex vyzbiera peniaze na výskum rakoviny a zvyšovanie povedomia o rakovine prsníka predajom viacerých výrobkov a sortimentu doplnkov navrhnutých pre túto kampaň.

"Už mnoho rokov podporujeme boj proti rakovine prsníka, ktorou trpí množstvo žien, pretože práve ženy sú pre spoločnosť Lindex všetkým. Chceme čo najviac prispieť k splneniu tohto skvelého cieľa. Našťastie máme podporu zamestnancov a zákazníkov, ktorí sa skutočne veľmi snažia pomôcť," hovorí Susanne Ehnbåge, generálna riaditeľka spoločnosti Lindex.

Ružová stužka symbolom ženskosti

Spoločnosť Lindex je od roku 2003 hrdým partnerom kampane Ružová stužka. V rámci tejto kampane spolupracujú zamestnanci a zákazníci spoločnosti. Lindex s nadšením a hrdosťou zvyšuje povedomie o rakovine prsníka a spoločne so zákazníkmi doteraz prispela sumou 1vyše 2,9 miliónov EUR na výskum rakoviny prsníka. Na Slovensku spolupracuje Lindex od roku 2012 s Ligou proti rakovine.

Tento rok venuje na výskum rakoviny 10 percent predajnej ceny vybraných doplnkov. Lindex zároveň navrhol aj ružový náramok a tašku, z predaja ktorých bude celý zisk venovaný na výskum rakoviny. Na Slovensku bude vyzbieraná suma venovaná na projekty Ligy proti rakovine, spojené s bojom proti rakovine prsníka.

Okrem predaja spomínanej kolekcie, zaradí Lindex na Slovensku aj ďalšie aktivity na podporu boja proti tejto zákernej chorobe. Zákazníci budú môcť počas mesiaca október zaokrúhľovať svoje nákupy vo všetkých predajniach Lindex Slovensko v prospech boja proti rakovine prsníka. Prvý októbrový víkend, navyše Lindex Slovensko venuje 10% z predaja spodnej bielizne vo svojich predajniach taktiež na boj proti rakovine prsníka.

Kampaň Lindex Pink 2018 bude spustená vo všetkých predajniach Lindex a online na lindex.com už od 1.októbra.