Presunúť na hlavný obsah

Bojíte sa pohľadu do zrkadla? A čo tak pohľad do vášho taniera? Toto sú chyby, ktoré môžu za to, že nemáte lepšiu postavu

Chudnutie a diéty

Láska ide cez žalúdok, aspoň tak sa hovorí. Ak však príde reč na tému vzťahu k vlastnému telu, tu platí jednoznačná priama úmera medzi tým, čo konzumujete a tým, ako vyzeráte.

Nie ste spokojní s tým, ako vyzeráte a aká je vaša hmotnosť. V minulosti ste vyskúšali snáď už všetky možné diéty a jedálničky, no ak aj prišlo k nejakému zlepšeniu, o chvíľu bolo všetko „po starom“. Ako je to možné? Veľmi jednoducho: riešením nie sú žiadne diéty, ale trvalá zmena stravovania.

5 jedál denne a pravidelne

Prvou chybou, ktorú ľudia robia, je nepravidelná konzumácia jedál a potravín. Telo si tak nemôže vytvoriť návyk, nakoľko nikdy nevie, kedy má čakať viac jedla, kedy menej jedla a kedy žiadne. To vedie k dvom extrémom a tými sú prejedanie alebo hladovanie.

S tým súvisí aj počet jedál za deň. Najčastejšie ľudia konzumujú 3 jedlá denne, kedy sa doslova „prežerú“. Veľký nápor jedla nemôže tráviaca sústava zvládnuť a výsledkom je problém s metabolizmom. Jedzte preto 3 veľké jedlá denne a 2 malé medzi nimi, zrýchlite tým metabolizmus a podporíte pravidelné trávenie.

Jedzte polievky

Jedným z najhorších zvykov modernej doby je čoraz väčší podiel tuhej stravy v jedlách a potravinách. Mnoho ľudí si už nedopraje ani obvyklú obednú polievku v nedeľu a to je veľká chyba. Tekutiny sú dôležité pre trávenie a aj pre zhodenie nadváhy.

Zaraďte preto polievky do svojho pravidelného menu, najlepšie k obedu. Prednosť dávajte polievkam typu „vývar“, ktoré vás zasýtia, ale zároveň nemajú veľa kalórií. Ak budete jesť krémové polievky, zvážte, či má potom zmysel ďalšie jedlo. Väčšina z nich je totiž zahusťovaná smotanou a zápražkou a tak vydajú aj za hlavný chod.

Vsaďte na zeleninu a orechy

Absencia zeleniny, ovocia a orechov je tiež jedna z typických chýb stravovania posledných rokov. Zelenina aj ovocie sú najlepšie stimulátory metabolizmu a ich výhodou je, že vás dokážu dostatočne zasýtiť, no bez toho, aby sa ukladali v organizme.

Aspoň raz denne, ideálne večer, by ste mali konzumovať čerstvú zeleninu. Ideálna je tá s vlákninou, napríklad šaláty, kapusta, brokolica a listová zelenina. K nej môžete naservírovať vlašské orechy bohaté na zdravé omega mastné kyseliny. Telo získa dostatok prospešných látok a vy energiu bez priberania.

Aspoň 2 litre vody denne

Nemenej dôležitým je aj pitný režim, ktorý tiež ovplyvňuje metabolizmus a ten je dôležitý pre to, aby ste mohli znižovať svoju hmotnosť. Aj tu robí veľa ľudí chyby, či už v tom, že pijú nedostatočný objem tekutín, alebo v tom, že pijú nezdravé nápoje. Máme na mysli hlavne sladené limonády a alkohol.

To najlepšie, čo môžete pre svoj pitný režim spraviť vy, je konzumovať čistú vodu a to v objeme aspoň 2 litrov denne. Niekedy si ju môžete dopriať s citrónom, mätou alebo červeným melónom pre osvieženie a zmenu.

Pomôžte si „dopingom“

Ak by ste chceli podporiť vyššie spomínané zmeny ešte niečím efektívnejším, odporúčame vyskúšať prípravok zvaný eSlim®. Ide o produkt založený práve na prirodzených účinkoch na metabolizmus, ktorý pozostáva z viacerých látok prírodného pôvodu.

Chilli, divý pomaranč, zelený čaj alebo kofeín patria medzi tie druhy potravín či nápojov, ktoré sú všeobecne známe ako spaľovače kalórií a stimulanty metabolizmu.

Namiesto toho, aby ste ich museli jesť v enormných množstvách, vám stačí užiť eSlim® ráno a večer a nechať pracovať účinné látky za vás. Spoločne s režimovými opatreniami z predošlých bodov sa výsledok dostaví ešte rýchlejšie a viditeľnejšie a žiadneho pohľadu do zrkadla sa už nebudete musieť obávať.

- reklamná správa -


- Najčítanejšie -