Presunúť na hlavný obsah

Predstavujeme vám úplne novú àla Palla

Krása

Po dvoch rokoch na trhu prichádza slovenská prírodná kozmetická značka àla Palla s poriadnou zmenou a viacerými novinkami! Kompletný redizajn, inovované receptúry, ale aj nové produkty v starostlivosti o telo, to je úplne nová àla Palla, ktorú do detailov odhalili tento víkend počas tlačovej konferencie v Šimák Zámku Pezinok.

“Čo sa zmení, keď sa zameriate na každý detail? Všetko.”

So slávnostným uvedením novej àla Palla prišla značka symbolicky takmer presne na deň svojích druhých narodenín. Na tejto pomyselnej oslave inovovanej značky sa stretli novinári, odborníčky v podobe zástupkýň kozmetických salónov z celého Slovenska, či  influencerky a blogerky, ktoré sa svetom krásy zaoberajú. 

Zúčastnení sa oboznámili nielen s kompletným redizajnom značky, ale aj s novinkami Bodycare, ktoré àla Palla aktuálne zaradila do svojho 21 členného portfólia a ktoré si prítomní mohli vyskúšať aj počas zážitkových treatmentov. Tie àla Palla rovnako zaraďuje do svojho konceptu originálnych ošetrení “àla Palla Treatments”. K šiestim tvárovým tak pribudne aj trojica telových ošetrení. 

Na programe boli aj odborné prednášky zakladateľky značky MUDr. Aleny Pallovej a jej tímu, medzi ktorými zaujala aj Doc. Ing. Jarmila Hojerová, PhD. - prezidentka Slovenského kozmetologického zväzu, ktorá je zároveň aj garantkou značky àla Palla. Práve ona oboznámila pozvaných s najnovšími trendmi v kozmetike 21. storočia. “Momentálne je ním ochrana kožných buniek pred chemickým (nečistoty v ovzduší spôsobené ľudskou činnosťou) či dokonca digitálnym smogom (displeje mobilov, smartfónov, monitorov, televízorov, počítačov…). Ide o takzvané Anti - Bluelight a Anti - Pollution látky, ktoré sa stali aj súčasťou inovovaných receptúr kozmetiky àla Palla,” hovorí Doc. Hojerová. 

“Okrem nových receptúr, ingrediencií či obalov, by som chcela upriamiť vašu pozornosť na 5 noviniek v telovej starostlivosti. Sú nimi Detoxikačný telový gél, Lipolytický telový krém, Anticelulitídový telový balzam, Protivráskový krém na krk a dekolt a Telový peeling,” upozorňuje CEO značky MUDr. Alena Pallová a dodáva, že všetky produkty sú dostupné v predaji už od začiatku decembra. Samozrejme, v novom šate, ktorým sa stalo vysoko recyklovateľné a mnohonásobne použiteľné sklo. “Ekologicky musíme myslieť nielen pri obsahu, ale aj pri ich obale. Preto sme sa rozhodli osloviť aj firmu Naturpack, ktorej vízia spočíva vo vybudovaní fungujúceho systému zberu, zhodnocovania a recyklácie odpadov. Spája nás spoločný cieľ, a to snaha a zvyšovanie kvality životného prostredia priamou podporou systému triedeného zberu a zhodnocovania odpadov,” hovorí Pallová, ktorej kozmetika so známkami Green Beauty, Eco friendly, Vegan Friendly a Crueltyfree, sa najnovšie snaží ísť aj cestou “no waste”, ktorá je pre našu planétu nevyhnutná.

“Náš záväzok sa dá opísať jednoducho, o to ťažšie však je naplniť ho. Prinášať vám kvalitný produkt bez skratiek a kompromisov. Prirodzene. Venujeme pozornosť aj tomu najmenšiemu detailu a neustále hľadáme spôsoby, ako naše produkty inovovať. Vieme, že estetika je dôležitá, ale rovnako dôležitý je pre nás aj zodpovedný prístup k zdravej pokožke. Odmietame používať živočíšne deriváty, silikóny, parabény, umelé farbivá a iné syntetické zložky, ktoré by mohli negatívne pôsobiť na pokožku či planétu,“ hlása značka, ktorá zaujala kombináciou účinných patentovaných látok a čisto prírodných ingrediencií. “Rozhodnutie vybrať si medzi prírodnou cestou a viditeľnými výsledkami sme urobili za vás. Vybrali sme si obe.”