Presunúť na hlavný obsah

Emma Drobná v novej kolekcii H&M, ktorá spája výrazné bohatstvo a rebelský šarm

Móda

H&M predstavuje svoju kolekciu Studio AW20 „The Refined Rebel“ inšpirovanú tými, ktorých štýl je rovnako odvážny ako ich postoj.

Kolekcia je inšpirovaná kontroverznou spisovateľkou z 19. storočia Violet Paget (literárny pseudonym Vernon Lee) a jej rezidenciou v honosnej Florencii, ktorá rovnako odzrkadľuje jej radikálny a nebojácny štýl. Kampaň H&M Studio AW20 vystúpila z tradície a vyzvala múzy kolekcie, Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors a Mia Kong, aby spolu vytvorili kampaň z rôznych kútov sveta. Každý talent zachytil svoju jedinečnú interpretáciu kolekcie s dôrazom na ich štýl a individualitu.

Kolekcia AW20 je inšpirovaná rockom, discom a punkom 70. rokov a ponúka navzájom kombinovateľné párty kúsky s viac elegantnými. Medzi referencie taktiež patrí patrí rodovo-premenlivý šarm Davida Bowieho. Kľúčové kúsky tejto kolekcie preto pozostávajú z jasne modrého obleku s výrazne definovaným pásom, recyklovaného šedého kabátu z talianskej vlny s výraznou siluetou a blúzok z recyklovaného polyesteru. Dekadentná farebná paleta azúrovo modrej a malachitovej zelenej je vyvážená odtieňmi šampanskej ružovej farby a mramorovými potlačami inšpirovanými talianskymi palazzami.

Exkluzívny filter na sociálnych sieťach pomôže fanúšikom značky H&M stať sa súčasťou kampane. Zákazníci môžu zdieľať svoj vlastný styling kolekcie, rovnako ako zdieľajú aj talenty kampane. Taktiež môžu využiť aj hravé Giphy nálepky. Kolekcia je k dispozícii na hm.com od 24. septembra.

„Múza kolekcie AW20 Studio sa nebojí vyzývať status quo. Táto kolekcia je pre tých, ktorí oslavujú predovšetkým to, že sú sami sebou. Dúfame, že sa naši zákazníci budú cítiť inšpirovaní a oblečú sa s bezstarostným a rebelským prístupom,“ hovorí Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor v H&M.

„V rámci úsilia spoločnosti H&M o inovácie, experimentoval tím H&M Studio s novým vzrušujúcim formátom kampane pre AW20. Tento nový spôsob práce, prispôsobený dnešným klimatickým podmienkam, dáva nášmu globálnemu obsadeniu slobodu kreativity v štýle, fotografovaní a vyjadrovaní sa v pohodlí svojho vlastného priestoru. Dúfame, že nová kolekcia a kampaň povzbudí každého, aby ukázal svoj štýl, “hovorí Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing and Communications v H&M.

- reklamná správa -