Presunúť na hlavný obsah

Zbohom, drastické diéty! Takto schudnete a zúžite pás zdravo a bez jojo efektu

Chudnutie a diéty

Pred vianocami, letnou sezónou do plaviek, kvôli novým džínsom alebo do šiat na plesovú sezónu... Koľko diét vlastne poznáme?

Dôležité je, aby pomohli, neboli príčinou jojo efektu a nezostala po nich ešte väčšia pneumatika na bruchu, aká bola pôvodne. Zistite, ako spáliť viac tukov a vymeňte drastické stravovacie plány za prírodné spaľovače tukov!

Ako pomôcť telu spáliť viac?

Viaceré diéty fungujú na princípe rýchleho schudnutia za pár dní, a to formou úpravy stravy. Tá často spôsobuje hladovanie a je jednostranne zameraná, napr. kapustová, zemiaková, čajová a podobne. Opustenie zásad takej diéty však po čase vedie k následnému naberaniu hmotnosti a opätovnému hromadeniu tukov na miestach, kde sme sa ho zbavili.

Čo tak urobiť pár jednoduchých úprav vo svojom stravovaní bez toho, aby ste trpeli hladom a trápili sa nezmyselnými obmedzeniami? Nasledovné kroky sú podložené súčasnou vedou:

#1 Znížte príjem sacharidov

Vďaka tomuto kroku začne telo namiesto spaľovania sacharidov na energiu, spaľovať uložený tuk. Redukovaním množstva sacharidov v strave docielite zníženie chuti do jedla, vďaka čomu zjete menej, a to aj bez pocitov hladu.

#2 Použite prírodné spaľovače tukov

Nie je žiadnym tajomstvom, že niektoré látky podporujú spaľovanie tukov a vedia byť prospešné pri chudnutí. O ktorých je reč?

  1. Zelený čaj - tento bežný a jednoduchý nápoj je plný dôležitých bioaktívnych látok, ktoré podporujú metabolizmus a rýchlejšie spaľovanie. Patrí medzi vyhľadávané bylinky na chudnutie.
  2. Čierne korenie - obsahuje zlúčeninu piperín, ktorá zvyšuje metabolický výkon a potláča hromadenie tukov v tele. Dochucovanie čiernym korením môže vďaka termogénnemu účinku pomôcť pri lepšej metabolizácii potravy.
  3. Chróm - nedostatok chrómu môže mať vplyv na možnosť chudnú, zohráva totiž zásadnú úlohu v metabolizme glukózy.

TIP: Všetko pod jednou strechou

Chróm, výťažky zeleného čaju, čierneho korenia a ďalšie prírodné látky podporujúce chudnutie (L-karnitín, garnícia kambodžská) obsahuje aj prírodný doplnok výživy Zerex Assassin. Tento “zabijak” si vezme na mušku vaše tukové zásoby a podporí vaše snahy o chudnutie.

#3 Venujte sa svojmu telu (aspoň) 30 minút denne

Cvičenie a pohyb sú nevyhnutnou súčasťou procesu, ktorý vedie ku zdravému a štíhlemu telu. Namiesto troch dvojhodinových vstupov do fitka však zvoľte denný pohyb v dĺžke aspoň 30 minút obľúbenej aktivity.

Máte radi chôdzu? Vyrazte svižným tempom na polhodinovú prechádzku. Obľubujete plávanie? Plávajte bez väčších prestávok jednu dĺžku za druhou. Milujete tanec pri obľúbenej hudbe? Tak si ju pustite a dajte sa do tanca! Princíp každej činnosti je, že sa budete venovať tomu, čo vás baví pravidelne pol hodiny denne. Obľúbenosť činnosti zaručí, že sa jej budete “oddávať” každý deň s chuťou.

#4 Nezabudnite na minerály a vitamíny (nielen) na chudnutie

Vyvážená strava je základným predpokladom, že vášmu organizmu nebude nič chýbať a nebudete ju obmedzovať časovo, ako je pri diétach zvykom. Namiesto 7 či 14 dňového trápenia sa zamerajte na vyvážený obsah živín v strave.

Pre funkčný metabolizmus sú dôležité vitamíny skupiny B, ktoré nájdete vo vajciach, strukovinách či banánoch. Vďaka horčíku má telo kontrolu nad glukózou v krvi a podporuje aj zdravie kostí. Do jedálnička preto zaraďte orechy (dopoludnia, kvôli obsahu tukov) a listovú zeleninu.

Odporúčanie na záver

Väčšinu potrebných vitamínov, minerálov a výživných látok by ste mali prijať zo stravy a doplnky na chudnutie môžu dopomôcť vyplniť prípadné medzery. Nezabudnite, že drastické stravovacie plány môžu viesť ku návratu kilogramov a následným zdravotným problémom. Vyberte si radšej chudnutie pomocou úpravy stravy a životného štýlu, aby ste pri strate hmotnosti nabrali správny smer.

- reklamná správa - 

- Najčítanejšie -