Presunúť na hlavný obsah

Známe ženy slovenského šoubiznisu majú veľké srdcia: Kto všetko plní škatule pre ľudí v núdzi?

Slovenské celebrity

Vo vzduchu cítiť vianočnú atmosféru a asi všetci už myslíme na to, čím tieto sviatky potešíme svojich najbližších. Okrem darčekov sú však Vianoce aj o dobrých skutkoch.

Preto sa známe ženy slovenského šoubiznisu zapojili do kampane Lepší svet do Vianoc, ktorú organizuje Orange. V rámci nej plnili prázdne krabice rôznymi malými darčekmi, ktoré pomôžu ľuďom v núdzi. Na svojich instagramových profiloch sa plnením škatúľ pochválila Veronika Ostrihoňová, Lucid Sládečková, Miriam Kalisová, Andrea Zahurancová alebo Babsy Heribanová.  

Pomoc tam, kde ju naozaj potrebujú

„Orange naše krabičky zozbiera a tie následne poputujú vďaka organizáciám Návrat, Človek v ohrození a Slniečko tam, kde ich najviac treba,“ hovorí make-up artistka Lucid, ktorá svoj box naplnila drobnosťami, čo potešia nielen detičky, ale aj ich rodičov.

Osobný odkaz od srdca

„Neziskové organizácie, ku ktorým sa tieto škatule dostanú, bojujú za začlenenie opustených detí do nových rodín, do spoločnosti. Zasahujú v kritických situáciách a venujú sa dodržiavaniu ľudských práv, problematike vylúčených rómskych komunít na Slovensku a pomáhajú týraným, zanedbávaným a sexuálne zneužívaným deťom,“ vysvetľuje Andrea Zahurancová. Keďže osud týchto ľudí jej nie je ľahostajný, aj ona sa rozhodla pomôcť a škatuľu naplniť. Najobľúbenejšou časťou celého boxu je pre ňu odkaz, list – niečo napísané ručne a od srdca.

Čo do krabice? Tipy Veroniky Cifrovej Ostrihoňovej

Veľké srdce má jednoznačne aj Veronika Cifrová Ostrihoňová, ktorá sa touto aktivitou naprogramovala na sviatočnú náladu. „Ak potrebujete tipy na náplň škatule, ja som zvolila čokoládu (tmavú, zdravšiu), kuskus, rôzne čaje, mydlá, kozmetiku, ale aj dve moje obľúbené knižky – Macík od Marty Rázusovej Martákovej a Superženy od Andrey Kello Žiačokovej a pridala som jedno rúško, lebo viete, ako to dnes je – bez rúška ani na krok,“ píše reportérka vo svojom príspevku.

Naučme dobrým skutkom aj naše deti

Do aktivity sa zapojila takisto Miriam Kalisová, ktorá každoročne spoločne s dcérou Miuškou posiela jej vyradené oblečenie a hračky do detských domovov. „Je to už taká každonovembrová tradícia. Tento rok sa mi navyše dostala do rúk táto prázdna krabica s krásnym posolstvom. Plánujeme spolu urobiť lepší svet do Vianoc a budeme sa tešiť, ak sa do tohto milého projektu zapojí ktokoľvek z vás,“ nabáda moderátorka svojich sledovateľov.

Maličkosti s veľkou hodnotou

Babsy Heribanová pripomína, že sama si najviac praje zdravie. Ako ukázal aj rok 2020, všetko sa odvíja najmä od neho. „Tak rada by som ho zavrela do škatuľky a poslala vám ho poštou, ale tak to, bohužiaľ, nefunguje,“ vraví Barbara. Škatuľku teda naplnila materiálnymi vecami. „Pre mňa sú to maličkosti, ale pre ľudí v núdzi majú úplne inú hodnotu. Predstavujú solidaritu, spolupatričnosť, empatiu a to, že naše myšlienky patria v predsviatočnom období tým, ktorí nemajú v živote toľko šťastia ako my,“ napísala na sociálnej sieti Babsy.

Zapojte sa aj vy!

Chcete spraviť dobrý skutok? Zapojte sa do tejto akcie aj vy. Stačí, ak si doma nájdete krabicu, naplníte ju a odovzdáte vo vybraných pobočkách spoločnosti OrangeNezaváhali sme ani my v redakcii a do jedného z boxov sme nabalili zdravé sladké pochúťky, mäkké ponožky, kozmetiku a rôzne drobnosti. Orange sa postará, aby veci dostali ľudia, ktorým sa najviac zídu. To však nie je jediná pomoc od tohto operátora. Medzi organizácie rozdelil aj sumu 100-tisíc eur a nezabudol ani na svojich zákazníkov.  

Každý z nás môže zlepšiť svet dobrými skutkami

Dobré skutky sa rozhodol urobiť aj Orange a tieto Vianoce obdaroval svojich zákazníkov množstvom prekvapení len tak, nezištne, pričom záleží len na nich, ako s nimi naložia. Automaticky a bez zmeny ceny svojim zákazníkom vylepšil ich paušály Go. Len tak sa im rozhodol pridať extra dáta a k nim aj  ďalšie benefity navyše ako darček – Nonstop balík zadarmo a možnosť prenosu dát do ďalšieho obdobia. Vďaka tomu si môžu vybrať spôsob, ako byť bližšie k tomu, čo je pre ich život podstatné, a byť v kontakte s tými, na ktorých im záleží najviac.

Naplňte krabicu aj vy

Advertoriál pripravený v spolupráci so spoločnosťou Orange.