Aj vďaka tomuto cvičeniu schudla speváčka Adele desiatky kíl: Inšpirujte sa jej 7-minútovým cvičením na brucho

Adele patrí medzi najlepšie britské a aj celosvetové speváčky. Hoci má milióny fanúšikov, aj ju samú trápili kilá naviac. Vďaka tomuto sa ich nakoniec zbavila a dnes vyzerá perfektne.

Adele dnes vyzerá takto dobre

Adele dnes vyzerá takto dobre

Zdroj: SITA

Hoci Adele vo viacerých rozhovoroch priznala, že nikdy netúžila po úplne štíhlej postave, napriek tomu sa chcela dostať konečne po rokoch do formy a preto cvičiť nakoniec začala.

Prečítajte si: Vieme, aké cviky podstúpila pred galavečerom oscarová herečka Emma Stone: Vďaka tomuto vyzerá úchvatne!

Za celou jej premenou nestojí však len cvičenie, ale aj správna strava a skoncovanie s fajčením. Adele sa musela vzdať cukru, cigariet a začať dvíhať váhy. To všetko pod dozorom osobného trénera Peteho Geracima. Celý proces premeny bol pre Adele náročný a úprimne priznala, že cvičenie ako také si neobľúbila, ale váhy a činky áno. 

Tréning

Tréningový plán speváčky zahŕňal 3-4 tréningy týždenne s váhami a vlastným telom + 2-3 kardio tréningy. Najviac sa u speváčky overil HIIT (vysoko intenzívny intervalový tréning) a plank (doska). Tréner Pete Geracimo pokladá za najdôležitejšie precvičenie stredu tela. Práve preto je u neho hlavným cvičením plank. V prípade Adele ide o 7-minútové cvičenie s rôznymi variáciami klasického planku.

1. minúta: Klasický plank

Na začiatok sa zaprite dlaňami o zem, zdvihnite na špičky a snažte sa o to, aby ste mali chrbticu rovnú a telo čo najviac natiahnuté.

2. - 3. minúta: Plank na stranu

Pretočte sa z klasického planku na jednu stranu, zaprite o lakeť, alebo dlaň a nohy umiestnite na seba. Po minúte strany vymeňte.

4. minúta: Spodný plank

Cvik vyzerá podobne, ako klasický plank s tým, že tentokrát sa zaprite lakťami a telo držte v jednej rovine so stiahnutým bruchom.

5. minúta: Opačný plank

Pretočte telo na druhú stranu, sadnite si na zem a pomaly zdvihnite zadok zo zeme s tým, že sa zodvihnete a zostanete zapretý o predlaktia. 

6. minúta: Plank so zdvihnutými nohami

Ľahnite si na chrbát, zodvihnite nohy do 45 stupňového uhla a ruky vystrite do výšky. V tejto polohe vydržte minútu, pravidelne dýchajte a brucho po celý čas prirodzene sťahujte.

Čítajte: VIDEO: Fitneska Olívia Pohánková má vďaka týmto dvom cvikom dokonale štíhle bruško: Robíte ich správne?

7. minúta: Superman

Pri poslednom cviku si ľahnite na brucho s tým, že natiahnete ruky a nohy čo najviac do strán. Stred tela zostáva na zemi, kým ruky a nohy držíte zdvihnuté čo najvyššie.

Páči sa vám ženská postava speváčky Adele?

áno
283
nie
61
Hlasovalo: 344

Foto:
SITA
Zdroj:
dailymail.co.uk, DD, motto.time.com

Súvisiace články

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba