Aj vďaka tomuto cvičeniu schudla speváčka Adele desiatky kíl: Inšpirujte sa jej 7-minútovým cvičením na brucho

Adele patrí medzi najlepšie britské a aj celosvetové speváčky. Hoci má milióny fanúšikov, aj ju samú trápili kilá naviac. Vďaka tomuto sa ich nakoniec zbavila a dnes vyzerá perfektne.

Adele dnes vyzerá takto dobre
Adele dnes vyzerá takto dobre

Hoci Adele vo viacerých rozhovoroch priznala, že nikdy netúžila po úplne štíhlej postave, napriek tomu sa chcela dostať konečne po rokoch do formy a preto cvičiť nakoniec začala.

Prečítajte si: Vieme, aké cviky podstúpila pred galavečerom oscarová herečka Emma Stone: Vďaka tomuto vyzerá úchvatne!

Za celou jej premenou nestojí však len cvičenie, ale aj správna strava a skoncovanie s fajčením. Adele sa musela vzdať cukru, cigariet a začať dvíhať váhy. To všetko pod dozorom osobného trénera Peteho Geracima. Celý proces premeny bol pre Adele náročný a úprimne priznala, že cvičenie ako také si neobľúbila, ale váhy a činky áno. 

Tréning

Tréningový plán speváčky zahŕňal 3-4 tréningy týždenne s váhami a vlastným telom + 2-3 kardio tréningy. Najviac sa u speváčky overil HIIT (vysoko intenzívny intervalový tréning) a plank (doska). Tréner Pete Geracimo pokladá za najdôležitejšie precvičenie stredu tela. Práve preto je u neho hlavným cvičením plank. V prípade Adele ide o 7-minútové cvičenie s rôznymi variáciami klasického planku.

1. minúta: Klasický plank

Na začiatok sa zaprite dlaňami o zem, zdvihnite na špičky a snažte sa o to, aby ste mali chrbticu rovnú a telo čo najviac natiahnuté.

2. - 3. minúta: Plank na stranu

Pretočte sa z klasického planku na jednu stranu, zaprite o lakeť, alebo dlaň a nohy umiestnite na seba. Po minúte strany vymeňte.

4. minúta: Spodný plank

Cvik vyzerá podobne, ako klasický plank s tým, že tentokrát sa zaprite lakťami a telo držte v jednej rovine so stiahnutým bruchom.

5. minúta: Opačný plank

Pretočte telo na druhú stranu, sadnite si na zem a pomaly zdvihnite zadok zo zeme s tým, že sa zodvihnete a zostanete zapretý o predlaktia. 

6. minúta: Plank so zdvihnutými nohami

Ľahnite si na chrbát, zodvihnite nohy do 45 stupňového uhla a ruky vystrite do výšky. V tejto polohe vydržte minútu, pravidelne dýchajte a brucho po celý čas prirodzene sťahujte.

Čítajte: VIDEO: Fitneska Olívia Pohánková má vďaka týmto dvom cvikom dokonale štíhle bruško: Robíte ich správne?

7. minúta: Superman

Pri poslednom cviku si ľahnite na brucho s tým, že natiahnete ruky a nohy čo najviac do strán. Stred tela zostáva na zemi, kým ruky a nohy držíte zdvihnuté čo najvyššie.

Páči sa vám ženská postava speváčky Adele?

áno
280
nie
61
Hlasovalo: 341

Foto:
SITA
Zdroj:
dailymail.co.uk, DD, motto.time.com

Súvisiace články

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba