Mamička ako lusk: Po pôrode schudla všetko, čo sa na ňu nalepilo vďaka potravinám, ktoré by vám na tanieri nemali chýbať

Kelsey vďaka cvičeniu BBG a zdravej strave schudla po pôrode všetko, čo sa na ňu nalepilo. Dnes vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým.

Viete, ktoré potraviny by nemali chýbať v jedálničku?
Viete, ktoré potraviny by nemali chýbať v jedálničku?

Kelsey je maminou trojročného chlapca a dnes vyzerá lepšie ako kedykoľvek predtým. Pomocou cvičenia a zmeny stravy sa nezbavila len popôrodných kíl, ale zároveň si fitness zamilovala natoľko, že momentálne motivuje aj iné ženy. 

Čítajte: Jedna potravina by vo vašich raňajkách chýbať nemala: Zasýti na dlhší čas a zbaví vás nechcených kilogramov

Ak ste aj vy rozmýšľali nad zmenou, alebo sa len chcete pripraviť na leto, skúste do vášho jedálnička pridať tieto potraviny. Aj vďaka nim po pôrode schudla a dnes na ne nedá dopustiť.

Raňajky

Kelsey má rada výživné raňajky, a preto na jej tanieri nesmú chýbať vajíčka s kuracím mäsom a zeleninou, ktoré rada doplní miskou exotického ovocia (ananás, melón, jahody). Ak dávate prednosť nápojom, skúste zelené proteínové smoothie, alebo si spravte dve vajíčka natvrdo so zeleninou. 

 

A post shared by Kelsey Wells (@mysweatlife) on

Desiata

Na desiatu si môžete dopriať rovnako misku ovocia, tentokrát dajte prednosť ovociu s menším obsahom fruktózy, akým je napríklad zmes lesného ovocia.

 

A post shared by Kelsey Wells (@mysweatlife) on

Obed

Jedným z obľúbených receptov je kurací wrap, v ktorom je placka nahradená šalátovým listom. Do wrapu môžete pridať aj varené gaštany, či hríby.

 

A post shared by Kelsey Wells (@mysweatlife) on

Prečítajte si: Sladkosti, čokolády a iné kalorické bomby: Čím ich nahradiť a vyhnúť sa tak tukom v oblasti pásu?

Olovrant

Tentokrát je voľba na vás. Avokádo, kelové listy, či miska špenátu s orechmi. Okrem iného nezabudnite ani na pitný režim. Kelsey si vodu častokrát dochutí zázvorom, citrónom, či limetkou.

 

A post shared by Kelsey Wells (@mysweatlife) on

Večera

Na večeru zvoľte niečo ľahké, aby ste si zbytočne nezaťažili trávenie. Ak máte chuť na slanú verziu, upečte si brokolicu na olivovom oleji, či iný druh zeleniny, ktorý skombinujete napríklad s rybou, alebo orieškami.

 

A post shared by Kelsey Wells (@mysweatlife) on

Foto:
instagram.com/mysweatlife
Zdroj:
DD

Súvisiace články

Vysetrenie.sk

PlniElanu.sk

Diskusia k článku

comments powered by Disqus

Najčítanejšie články

Staň sa fanúšikom

Starostlivosť o seba