Presunúť na hlavný obsah

Tanečná horúčka Let's Dance 2024 a celebrity v historickom šate: Kto sa stane kráľovnou a kráľom tanečného parketu?

Slovenské celebrity

Tanečná horúčka ovládne Slovensko už 3. marca: Štart novej série Let's Dance avizuje výpravná imidžová kampaň v historickom šate.

Noblesa, elegancia, krása a radosť z tanca budú neoddeliteľnou súčasťou v poradí už deviatej série veľkolepej tanečnej šou Let's Dance, ktorá sa vracia na obrazovky televízie Markíza. Už od 3. marca 2024 sa tak počas desiatich nedeľných večerov vždy o 20:30 hod. na Slovensku opäť rozpúta tanečná horúčka. Štart nového ročníka už divákom a diváčkam avizuje výpravná imidžová kampaň, ktorá sa tentoraz nesie v historickom šate.

Čítajte tiež: Veľkolepá tanečná show Let's Dance 2024 sa blíži: Spoznáte tanečníkov, porotu a moderátorov v dobových kostýmoch?

Po fáze úvodného teasingu bol od včerajšieho večera, pondelka 12. februára 2024, do vysielania trhového lídra nasadený hlavný, viac než minútový televízny promo spot. Účinkuje v ňom všetkých jedenásť celebritných súťažiacich, porota, moderátori, víťazi ostatných dvoch ročníkov Ján Koleník a Jana Kovalčiková, profesionálni tanečníci z formácie KRS Movement a komparz, celkovo ide o viac než 80 ľudí. 

Imidžová kampaň vznikla v rámci interných kapacít kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza, pod vedením Júliusa Cerinu. Za prvotnou ideou stoja riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza Michal Borec a choreograf Miňo Kereš, režisérom spotu je Daniel Laurinc. Natáčalo sa počas troch dní v priestoroch Primaciálneho paláca v Bratislave.

„Let's Dance je bezpochyby najobľúbenejšia tanečná šou v histórii, vďaka čomu vznikol kreatívny nápad poňať sprievodnú promo kampaň ako veľkolepý dobový tanečný bál. Všetkých našich účinkujúcich sme ponorili do elegancie a vznešenosti dôb dávno minulých s cieľom osláviť bohatú históriu šou a zároveň vzbudiť u divákov a diváčok očakávanie ďalšieho nezabudnuteľného televízneho zážitku,“ vysvetlil Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza. „Veľká vďaka patrí všetkým kolegom a spolupracovníkom, ktorí sa na kampani podieľali. Z výsledku sme nadšení a aj prvé divácke odozvy po zverejnení TV spotu sú veľmi povzbudivé,“ dodal.

Let's Dance bude aj túto jar prehliadkou majstrovského prepojenia obdivuhodných tanečných vystúpení v nádhernom oblečení, ešte impozantnejšieho scénického poňatia a nenúteného, ale pritom kultivovaného a vtipného vystupovania moderátorov. 

„Let's Dance je šou, ktorá okrem tanca prináša na obrazovky emócie, skvelú energiu a umenie, ktoré nás všetkých spája. Táto séria ponúkne divákom a diváčkam nielen množstvo nezabudnuteľných momentov a úžasných tanečných vystúpení, ale máme pripravených aj niekoľko noviniek a prekvapení. Verím, že si diváci a diváčky prvú marcovú nedeľu zapnú TV Markíza a toto tanečné dobrodružstvo budú zdieľať spolu s nami,“ povedal režisér a kreatívny producent šou Let's Dance Pepe Majeský.

O titul kráľa a kráľovnej tanečného parketu zabojujú:

topmodelka Michaela Kocianová a jej tanečný partner Csaba Ádám
herečka Petra Dubayová a jej tanečný partner Matyáš Adamec
speváčka Tina a jej tanečný partner Vilém Šír
herečka Anna Jakab Rakovská a jej tanečný partner Jaroslav Ihring
herečka Hana Gregorová a jej tanečný partner Róbert Pavlík
herec Juraj Loj a jeho tanečná partnerka Natália Horváthová
bývalý futbalový reprezentant Ján Ďurica a jeho tanečná partnerka Vanesa Indrová
herec Jakub Jablonský a jeho tanečná partnerka Eliška Lenčešová 
herec Juraj Bača a jeho tanečná partnerka Patrícia Piešťanská
redaktor Televíznych novín Ján Tribula a jeho tanečná partnerka Natália Glosíková
šéfkuchár zo šou Na nože Martin Novák a jeho tanečná partnerka Julie Rezková

Vystúpenia bude hodnotiť odborná porota v zložení Tatiana Drexler, Adela Vinczeová a Ján Ďurovčík, ale tiež diváci a diváčky prostredníctvom SMS hlasovania. Veľkolepými priamymi prenosmi budú aj tento rok sprevádzať moderátori Viktor Vincze a Lucia Hlaváčková.

Let's Dance vzniká na základe licencie podľa pôvodného formátu Strictly Come Dancing z dielne britskej BBC, ktorý už bol úspešne predaný do viac než 60 teritórií po celom svete pod distribučným názvom Dancing with the Stars. Boduje napríklad aj v USA, kde uplynulú jeseň prebehla už neuveriteľná 32. séria, ale tiež vo Veľkej Británii, Nemecku, Austrálii, v škandinávskych krajinách či v okolitých štátoch - v Česku, Rakúsku alebo Poľsku.