Presunúť na hlavný obsah

Fitness rutina, vďaka ktorej si získate sexi zadok a štíhle nohy: V priebehu mesiaca sa to stane realitou!

Fitness

Túžite po dokonalých krivkách, no zaručené diéty, či detoxy na vás nefungujú? Máme pre vás skvelý tip. Budete síce musieť "makať", no verte, že výsledok bude stáť za to.

Ak túžite po perfektnej postavičke, vieme ako na to. Konkrétne sme zistili, ako si zabezpečíte sexi zadok a štíhle nohy v priebehu štyroch týždňov. Tak čo, ste zvedavé, ako to dosiahnuť? Nebudeme klamať, nič nie je zadarmo. Pot a drina sa vás neobídu, no verte, že výsledok bude stáť za to.

Čítajte tiež: Aký je váš metabolický vek v porovnaní so skutočným? Tento vzorec odhalí veľa o vašej fyzickej kondícii a zdraví

Ak chcete vyzerať skvele v akomkoľvek veku, stačí si osvojiť fitness rutinu, ktorej budete verné. Najlepšie každý deň a dvojfázovo, pokiaľ chcete, aby sa efekt dostavil čo najskôr. Netvrdíme, že vás to bude maximálne baviť, no tie krivky za to rozhodne stoja. A čo je najlepšie, výhovorky typu, že nemáte čas chodiť do fitka, v tomto prípade neplatia. Všetko zvládnete v pohodlí domova alebo jeho okolí. 

1. Beh ako základ 

Žiaľ, hoci ho mnohé ženy príliš ”nemusia”, beh je pri formovaní týchto partií kľúčový. Skvele sa pri ňom spaľujú kalórie, spevňuje sa svalstvo a formujete najmä dolnú časť tela. Navyše malý bonus je aj to, že si počas neho prečistíte hlavu. A to veru v dnešnej dobe tiež nie je na zahodenie. 

2. Drepy s váhou

Tento typ cviku je ako stvorený ak chcete mať krásny zadok a štíhle nohy. Absolútne ideálne je robiť hlboké drepy so závažím, ktoré neprekračuje vaše možnosti. Začnite s dvojkilovým a postupne pridávajte. Túto sériu si dajte 3-4krát.

Mohlo by vás zaujímať: Viete, do ktorých partií sa najviac ukladá alkohol? V dôsledku tukov na týchto miestach sa vaša postava takto mení

3. Klasické výpady s váhou

Tie sú na vyformované, štíhle nohy a pevný zadok tým pravým. Cvik je skutočne veľmi efektívny a už po pár týždňoch uvidíte výsledky. Pre čo najlepší efekt je fajn pri cvičení používať závažie, či činky. Série si dájte tri ráno a tri rovnako večer. Dané tcviky sú základ. Ako sme už spomínali, ideálne je robiť ich dvojfázovo. Teda začať nalačno a pokračovať večer po 18:00. Keď to vydržíte mesiac, budete so sebou naozaj viac ako spokojné. Máme to totiž vyskúšané na vlastnej koži.  

Skúsite sa držať tejto fitness rutiny mesiac?

spolu hlasovalo 201 ľudí

Áno
94
Nie
107


- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus