Presunúť na hlavný obsah

Situácia s koronavírusom neminula ani známu zmrzlináreň Arthur: Ako teraz vyzerá predaj zmrzliny?

Kariéra

K letu neodmysliteľne patrí ľadové občerstvenie v podobe zmrzliny. Ako však vlastne tohto roku zakúpenie obľúbenej pochúťky bude vyzerať?

Zmrzlináreň Arthur sídli v hlavnom meste už nejaký ten čas. Pamätáte si na začiatky, kedy ste otvárali a aké ste z toho mali pocity? 

Áno, pamätám si to úplne presne. Boli sme plní očakávaní a nadšenia, no zároveň aj neistoty, nakoľko sú začiatky stále najťažšie. Bola to naozaj veľká drina, no aj tak na toto obdobie spomínam iba v dobrom - myslím si totiž, že pre úspech v podnikaní je veľmi dôležité nezabúdať, kde a ako ste začali. 

Vyznačujete sa napríklad tým, že vaša zmrzlina je vegánska a bez vody. Máte nejaký tajný recept?

Naše zmrzliny sú najvyššej kvality, sorbety obsahujú nadpriemerne vysoký podiel ovocia, čo vám môže dosvedčiť každý, kto ich aspoň raz ochutnal. Takisto ostatné zmrzliny neobsahujú žiadne konzervanty, prášky a iné umelé arómy, pretože si myslíme, že pri zmrzline sa kvalita aj naozaj ocení. 

Máme tajný recept, ktorý však pochopiteľne prezradiť nemôžeme :). Robíme zmrzlinu hlavne s láskou a všímame si našich zákazníkov - napríklad to, aké príchute sa predávajú najviac. Toho sa v konečnom dôsledku snažíme držať a zároveň vyrábať zmrzliny šité na mieru pre našu klientelu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa Arthurgelato (@arthurgelato),

Prečítajte si:

Slovensko sa momentálne dáva dokopy po karanténe. Ako ovplyvnila táto situácia vás? Máte už nejakých stálych zákazníkov, alebo sa sezóna ešte len prebúdza?

Pandémia nás ovplyvnila tak, ako ostatných. Našťastie, keďže sme menším rodinným podnikom, sa u nás nekonalo žiadne masové prepúšťanie personálu. Sme hlavne šťastní, že sme pre zákazníkov mohli otvoriť už v sprísnených podmienkach pomerne skoro. Čo sa turistov týka, tých tento rok zrejme veľa mať nebudeme. Našou hlavnou klientelou sú domáci a stáli zákazníci, ktorí k nám chodia skoro každý deň, niektorí dokonca aj niekoľkokrát do dňa.

Aký očakávate vývin udalostí? Nebojíte sa toho, čo najbližšie týždne prinesú?

Situácia je už kľudnejšia a to aj vďaka veľkej disciplíne našich občanov. My osobne sme boli milo prekvapení, ako vážne a zodpovedno pristupovali zákazníci k stanoveným opatreniam, nepamätám si, že by bol s niekým problém. Vďaka tejto disciplíne sa snáď Slovensko rýchlo vráti do starých koľají a preto sa veľmi nebojím, že by boli naše prevádzky boli nejako ohrozené.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa Arthurgelato (@arthurgelato),

Čo vás táto situácia ako podnikateľa naučila?

Určite to, že je veľmi dôležité mať niečo našetrené bokom - pre prípad, ako sa stal, že vaše podnikanie bude pozastavené. Taktiež, že zdravie je síce prvoradé, no ekonomický kolaps sa potom môže odrážať na zdraví, takže rozhodne treba voliť zlatú strednú cestu.

Rozmýšľali ste počas tejto krízy aj nad možnosťou opustiť podnikanie?

Nenapadlo nám to a ani sme nad tým, že opustíme zmrzlináreň, nerozmýšľali. Je to časť nášho života. Keby však raz mal prísť tento deň, určite by som chcel veľa cestovať.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa Arthurgelato (@arthurgelato),

Mohlo by vás zaujímať: Slovenka Petra dostala po návrate z dovolenky skvelý nápad: Kabelky z korku tu neboli, rozhodla sa to zmeniť

Máte pripravený nejaký plán, ako prilákať zákazníkov, respektíve ako zatraktívniť podnik? 

Sledujeme všetky zmeny v spoločnosti, snažíme sa stále ísť s trendom a novými preferenciami či žiadosťami od našej klientely. Čo sa týka marketingu a reklamy, síce sa snažíme profesionálnym designom či už Instagramu alebo facebookovej stránky reprezentatívne predstavovať naše produkty verejnosti. Napriek tomu však zastávame názor, že najlepšiou reklamou, vždy boli aj budú, spokojní zákazníci. Tí k nám väčšinou pozvú svojich priateľov a rodinu, čím sa naša klientela rozširuje - a to aj bez prehnanej a násilnej reklamy.