Presunúť na hlavný obsah

Milujte svoje prsia, my ich milujeme. Oslava rozmanitosti prebúdza v ženách lásku k sebe samej

Móda

Tohtoročná jarná kampaň švédskej značky Lindex na spodnú bielizeň, hlási „Milujte svoje prsia. My ich milujeme.“ Touto kampaňou chce spoločnosť osláviť ženskú rozmanitosť a v každej žene prebudiť lásku k sebe a svojim prsiam, nech už sú akékoľvek.

„Prsia žien boli odjakživa nazývané rôznymi symbolickými metaforami – či už to sú grepy, citróny, vrchy hôr, alebo iné. Myslíme si, že je čas urobiť krok späť a pozrieť sa na ne inač. S dávkou vrelosti a humoru chceme ukázať, že sa všetky ženy môžu stotožniť so svojou vlastnou metaforou. Chceme skrátka podporiť všetky ženy, aby boli samy sebou a aby svoje prsia zbožňovali bez ohľadu na ich veľkosť či tvar,“ hovorí Linda Olsson, riaditeľka spoločnosti Lindex pre globálny marketing.

Mohlo by vás tiež zaujímať: Má 72 rokov, no popiera zákony prírody. Matka Elona Muska je vyhľadávanou modelkou

Do kampane spodnej bielizne spoločnosti Lindex sa zapojila skupina prirodzených a úžasných žien. Nachádzajú sa v rôznych situáciach a štádiách života, v ktorých hrdo a sebavedomo premýšľajú o svojich prsiach a svojej vlastnej metafore. Prostredníctvom tejto kampane chce módna spoločnosť osláviť ženskú rozmanitosť a u všetkých žien prebudiť lásku k sebe a svojim prsiam, nech už sú akékoľvek.

Vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam a dedičstvu v oblasti výroby spodnej bielizne má Lindex jedinečné poznatky o ženskom tele, správnom tvare, pohodlí a kvalite spodnej bielizne, ktoré tejto módnej spoločnosti umožnili stať sa lídrom na trhu so spodnou bielizňou v oblasti severských krajín. V spoločnosti Lindex sú ženy stále v centre záujmu a tohtoročná jarná kampaň spodnej bielizne sa nesie v duchu vyššieho cieľa tejto módnej značky – inšpirovať ženy a posilniť ich postavenie na celom svete.

- Najčítanejšie -

Najväčší dom nábytku na webe