Presunúť na hlavný obsah

Starostlivosť o pleť dobýva TikTok: Toto ženy po celom svete vyhľadávajú najviac

Zábava

Rok 2021 je na sociálnych sieťach rokom prístrojov určených na starostlivosť o pleť. Najsledovanejší hashtag tejto kategórie má na TikToku neuveriteľných 160 miliónov zhliadnutí.

TikTok sa stal vďaka 2 miliardám stiahnutí a raketovému nárastu 689 miliónov užívateľov takmer cez noc najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou vôbec. Z nespočetného množstva virálnych videí, ktoré tam nájdete, začína jedna oblasť valcovať všetky ostatné: skincare. Starostlivosť o pleť je novou modlou najmä technicky zdatnej a inovatívnej generácie Z, ktorá presne vie, čo chce, a chce to okamžite. A práve vďaka nej sa značka FOREO stala jednou z najsledovanejších kozmetických značiek na TikToku s neuveriteľnými 160 200 000 videniami!

Čítajte tiež: Beauty produkty s omladzujúcimi účinkami. Vďaka nim dosiahnete pleť a sebavedomie mladej ženy

Ešte predtým, než spoločnosť ByteDance v roku 2017 kúpila firmu musical.ly a vytvorila z nej celosvetovo známu sociálnu sieť TikTok, vnímali sme ju iba ako virtuálne miesto pre deti. Od tej doby sa ale veľa zmenilo. Dnes je TikTok jednou z najsťahovanejších aplikácií, studnica inšpirácie, poskytovateľ cenných rád a tipov a cieľ marketingových aktivít firiem všetkých veľkostí - najmä však tých, ktoré sa zaoberajú starostlivosťou o pleť. A pretože každá akcia má svoju reakciu, netrvalo dlho a vznikli „skin influenceri“.

Rastúca sila skin influencerov

Skin influenceri sa špecializujú na starostlivosť o pleť a krásu, pričom so svojím publikom zdieľajú nielen svoju dennú rutinu, ale aj zložitejšie témy, akými sú napríklad aktívne látky v produktoch či príčiny kožných problémov. Na TikToku sú pritom stále populárnejší. Hashtag #skincare pokoril 24,3 miliardy videní, #skincareroutine dosahuje 5,9 miliardy videní a viac cielené hashtagy, ako napríklad #oilyskin, sa môžu pochváliť 137 miliónmi videní. Asi už nie je potrebné uvádzať ďalšie čísla, aby sme si uvedomili, že cieľová skupina kozmetických produktov TikTok aktuálne valcuje! 

Tento trend potvrdzuje aj influencerka Barbora Ondráčková, ktorá má na svojom instagramovom účte Fashioninmysoul viac ako 500 tisíc sledujúcich a okrem toho sa už viac ako 10 rokov úspešne venuje aj svojmu blogu Voguehaus. „Pred rokom som si vytvorila účet aj na TikToku (@travelinmysoul), kde mi počas karantény narástla základňa sledujúcich o neuveriteľných 214 000. Na svojom profile zdieľam mix videí týkajúcich sa cestovania, módy a aj kozmetiky. Vždy, keď do videí zaradím beauty produkty, úmerne sami zvýši aj počet komentárov a reakcií. Nepovažujem sa síce za beauty profesionála, ale plánujem viac podobných videí – myslím si, že ľudia vítajú najrôznejšie kozmetické tipy a triky, a to je jedna z kategórií, ktorej by som sa v budúcnosti rada venovala,“ hovorí Barbora. 

Neprehliadnite: Kyslík ako cesta ku kráse: Je dokonalým elixírom pre vlasy, pleť aj pokožku

Svoj úspech na TikToku vysvetľuje aj značka, ktorá sa umiestnila na prvej pozícii: „Spoločnosť FOREO vytvorila rad priekopníckych produktov, ktoré na jednej strane rozpútali vo svete krásy revolúciu, na strane druhej poháňajú vpred rozvoj technológií v kozmetickom priemysle. Názov FOREO sa počas ostatných mesiacov stal synonymom pre prístroje starostlivosti o pleť,“ hovorí CEO spoločnosti FOREO Boris Trupcevic.

- Najčítanejšie -

Najväčší dom nábytku na webe