Presunúť na hlavný obsah

5 minút denne vám zabezpečí úbytok 4 centimetrov v páse počas mesiaca: Tento cvik je podľa trénera kľúčový

Chudnutie a diéty

Oblasť brucha a pása je pre mnohé z nás veľmi problematická. Schudnúť z nej, môže byť náročné. Ak si však osvojíte tento jeden, cvik podarí sa vám to.

Štíhly pás je snom mnohých žien. No a veľakrát sú kvôli nemu ochotné podstúpiť rôzne drastické diéty, len aby sa priblížili k svojmu cieľu. Oblasť pása je totiž jednou z tých najproblematickejších. Pokiaľ aj vy patríte do tejto kategórie žien, ktorým sen o krásnej postave, akosi zlyháva, práve kvôli nejakým kilám navyše, v okolí brucha, čítajte ďalej.

Tréner a odborník na výživu, nám prezradil ktorý cvik je absolútne prelomový na danú oblasť. No a výborné je, že toto cvičenie vám zaberie len 5 minút denne.

Prečítajte si: Cvičebný plán 3v1 s posilňovacou gumou: Vaše najproblematickejšie partie sa po tomto rýchlo rozplynú

Pavúčí plank v kombinácii s bicyklovaním

"Začnite v totožnej polohe, ako pri tradičnom planku. Lakte nechajte položené na podlahe a telo vystrite. Následne preneste pravé koleno smerom k pravému ramenu a vráťte sa naspäť do polohy plank. Opakujte druhou nohou. Cvik urobte po 15-20 opakovaní každou nohou v 3 sériách."

"Následne si ľahnite na chrbát s rukami za hlavou a nohy zodvihnite do výšky, pričom ich držte v uhle 90°. Najefektívnejšie bicyklovanie docielite tak, že pravé koleno sa bude približovať k ľavému lakťu a naopak. Urobte 15-20 opakovaní na každú stranu v 3 sériách. Celá táto mini zostava vám zaberie 5 minút. Ak ju budete robiť každý deň, v priebehu mesiaca stratíte až 4 centimetre z obvodu pása," vysvetľuje fitness tréner a odborník na výživu Pavol Turánik.

Neprehliadnite: Aký je váš metabolický vek v porovnaní so skutočným? Tento vzorec odhalí veľa o vašej fyzickej kondícii a zdraví

Tip tréner: Pri cvičení brucha nezabúdajte na to, že nemôžete uprednostňovať kvantitu nad kvalitou. Je totižto nezmysel, ak niekto tvrdí, že 40 nekvalitných opakovaní vám prinesie lepšie výsledky ako 5 - 10 kvalitných a pomalých.

Všetky vieme, že osí pás pridáva na sebavedomíto je jasné. Tak čo, idete do toho s nami?

Nájdete si denne 5 minút na tento cvik?

spolu hlasovalo 265 ľudí

Áno
204
Nie
61

- Najčítanejšie -

Diskusia k článku

comments powered by Disqus