Presunúť na hlavný obsah

Domáce cviky, ktoré sú esenciou pre štíhlu figúru: Stratíte vďaka nim 7 kíl v priebehu mesiaca

Chudnutie a diéty

Zhodiť sviatočné kilá, nebude pre mnohé z nás práve najľahšie. No táto séria cvikov, vám to určite minimálne uľahčí.

Máme pre vás skvelé, účinné cviky, vďaka ktorým bude po 4 týždňoch vaše telo pevné a sexi.  Najlepšie je, že si ich zvládnete zacvičiť aj v pohodlí domova. Takže žiadne výhovorky typu, na to nemám čas, v tomto prípade nehrozia.

Sériu týchto 5 cvikov, by ste mali robiť doma 5x do týždňa. Dva dni si dajte pauzu, len vo forme ľahkého kardia. Strata kíl a krajšie telo je v tomto prípade naozaj istotou. 

Mohlo by vás zaujímať: Táto časť ženského tela starne najrýchlejšie: Poradíme vám cviky, ktorými si predĺžite mladosť

1. Skoky cez švihadlo

Aj vy ste ich naposledy robili na základnej škole? Tak je čas to napraviť. Mali by sa stať súčasťou každého vášho cvičenia. Skoky cez švihadlo patria medzi ideálne kardio a spálite pri nich aj pomerne dosť kalórií.

2. Zakopávanie

Zakopávanie je výborné na zadok, nohy a vnútorné stehná. Kľaknite si, oprite sa o dlane rúk, ktoré položte pod plecia. Vystrite pravú nohu, jemne ju vytočte do vonkajšej strany a flexujte chodidlo. Potom s pravou nohou pomaly kmitajte nahor. Opakujte 15x a cvičte ľavou. Pohyb môžete striedať s krátkymi a intenzívnymi kmitmi. 

3. Drepy s výskokom

Toto cvičenie je ideálne na podvihnutie zadku a zároveň si formujete aj brucho. Ideálne je použiť aj nejakú záťaž - napríklad dvojlitrovú fľašu s vodou. Drepy s výskokom opakujte 20x v troch sériách.

Prečítajte si: Vytvorte si doma vlastnú posilňovňu: Detaily, ktoré zefektívnia vaše drepy či cviky a privedú vás ku krajšiemu telu

4. Výpady vpred

Rovnako pri tomto cvičení si môžete naložiť ľahšie závažie, vďaka ktorému bude efekt na vašej postavičke oveľa viditeľnejší. Dávajte si však pozor, aby pri tomto cviku nikdy vaše kolená nepredbehli prsty na nohách. Snažte sa udržať uhol 90 stupňov. Znamená to, že vaša päta by mala byť zarovno s kolenom.

5. Mostík so závažím

Buďte si istá, že tento cvik dokáže aktivovať všetky svaly vášho tela. Ľahnite si na chrbát, zdvihnite zadok a nohy držte v 90 stupňovom uhle. Záťaž umiestnite na bedrá a dvíhajte zadok tak, aby vaše ramená ostali na zemi. Chodidlá majte na podlahe a snažte sa prenášať svoju váhu cez päty.

- Najčítanejšie -