Presunúť na hlavný obsah

Jacquemus a jeho kvetinový pop-up zožali úspech. Látky z kolekcií recykloval a vytvoril z nich nádherné kytice

Zábava

Zakladateľ značky Jacquemus na týždeň otvoril pop-up s kvetmi, ktoré balil do látok z jeho predošlých kolekcií. Každá kytica bola originál a týmto nápadom zožal ihneď veľký úspech.

Francúzsky módny návrhár Simon Porte Jacquemus mal podľa jeho slov potrebu realizovať sa počas súčasnej situácie aj trochu inak, ako navrhovaním módnych kolekcií. V Paríži si uplynulý týždeň otvoril kvetinový pop-up s nádhernými jedinečnými kyticami.

Kvetinový butik postavil na princípe online objednávky a osobného vyzdvihnutia, pričom každá kytica bola zabalená do kusov látky z jeho predošlých kolekcií. Farebné variácie dopĺňali pestrofarebné kvety a vniesli tak do života ľudí radosť z prichádzajúcej jari a najmä zo života počas týchto „pochmúrnych dní“.

Nenechajte si ujsť: Kvetiareň si vás získa na prvý pohľad: Dve mladé baby priniesli na Slovensko úplne nový koncept, je skutočne jedinečný

Kvetinový butik bol navrhnutý veľmi štýlovo a ihneď sa začal šíriť prostredníctvom Instagramu. Farby ako náznak pozitívneho myslenia, využitie látok ako symbol upcyklácie a rukopis, aký má momentálne len a len Jacquemus. Nečudo, že táto značka sa dostáva medzi ženami do tzv. lovemarks. 

Inšpirujte sa: Váza ako doplnok do vášho interiéru. Nechajte sa unášať aranžovaním priamo od profesionálov

Jacquemus vnáša do súčasnej módnej scény novú krv a nové inovatívne postupy. Jeho prehliadky sa zapísali do histórie vďaka perfektne premyslenej scény, ktorá sa odohrávala vonku v prírode. Práve kvety sú jeho zdrojom inšpirácie už dlhší čas. Levanduľové polia alebo obilninové polia, v ktorých odprezentoval svoje kolekcie vytvorili doslova virálny obsah a zviditeľnili značku ako nikdy predtým.

Mohlo by vás zaujímať: Domácnosť podľa feng šuej. Takto si do života pritiahnete peniaze a šťastie